tirsdag 29. juli 2014

Ikkje sant du vil se HVA eg lager om dagen!??


Du bare se og NYTE disse
NYDELIGE herlighetene;

(Her kan du kjøpe oppskrifter) 

 Bildene er lånt av Lydia Tresselt via Ravelry

Eg holder på med den midterste, Lamb, men det tar litt tid
og eg har SÅÅÅÅ lyst å vise den, for den blir så SØT!
Så nå har du sett og eg har gitt deg link til
hvor du kan kjøpe oppskriftene :) 

Eg hekler min i Holst SuperSoft på nål nr 2 ;)  


I dag har me hatt besøk av Sjarmøren!
Det er en stund siden sist så 
det var et HERLIG gjensyn!

Me hadde vel egentlig planer om en tur ned på
Hestholmen, men pga skiftende vær fikk guttene
Uante mengder kaldt vann på terrassen ;)  


Ikkje sant du SER hva som kommer til å skje her?
Men, dessverre fikk eg ikkje festet 
øyeblikket på "film" hehe


Hva er vel bedre enn litt Pepsi i en 
nolstalgisk Cola Glass flaske
etter å ha druknet, 
uvisst hvor mange ganger i en balje hehe 


Skjønnaste gutten ble jo SALIG i blikket <3 
Han er snill denne Sjamøren og eg er sååå
GLAD i han :) 

Dette er bare en så SUVEREN uke!
I dag hadde me koselig besøk og på
torsdag kommer Lene og Prinsessa ;) 
*LYKKE* 

Etter besøket tok eg meg ein kwil, 
sto opp kl 19 og hoppet i dusjen
er eg KLAR for en herlige kwell.
I kveld er faktisk første kwellen på neeesten 1 mnd
at eg har på meg klær! hehe
Jepp, eg har omtrent KUN svinsa rundt i en liten
solkjolen pga varmen hehe Men det var DEILIG med
joggebukse og en stor kosegenser-jepp man merker når
gradene ramler en 10-12 grader 
Men FY SØREN det er herlig ;) 
Må jo se å få ferdig denne søte Lalylala`en min ;) 






KOoOS deg masse og ha
en EVENTYRLIG herlig kwell







Go`klem fra en fornøyd og glad Vibbedille ;) 

1 kommentar:

Håndarbeidsfrua sa...

Jammen har sjarmøren din blitt stor gutt. Artige "dukker" du lager. skulle ønske døgnet hadde dobbelt så mange timer på dagtid.
Er så mye kjekt å holde på med.
Her har vi heldigvis varme ennå så vi slipper å ha på "tykke" klær. Rekker med kort, kort og topp.
Klem fra Liv