søndag 22. juni 2014

Tenkte bare eg skulle dele litt GLEDE eg ;)

Jr og Bestekompisen er SÅÅÅ klar for ferie skal vites!
De har sprunget inn/ut og over alt i dag, 
hoppet på trampoline, 
kasta ball (som sikkert var innom alle terrassene her! hihi) 
Med andre ord så har de hatt en AKTIV og flott dag ;)  

Bestekompisen er en sånn type gutt som du glatt tar på
overnatting uten å måtte vurdere det, er utrolig snill og de
går sammen veldig godt-aldri noe problem ;) 

Ferien starter da altså med en overnatting i kveld
og de har planen klare for hva kvelden skal inneholde ;) 



Kveldsmat på gutterommet er et møst!
Da er det skiver + dilldall som ønskes ;) 

Enkelt og greit, kjekt å gjøre det litt spennende
med diverse grønnsaker og pesto-
Det hele kan avsluttes med hver sin skive med Sjokade! hehe
MEN, det innebærer at ALT det andre er spist opp først hehe
Ingen problem for disse matglade gutta ;) 

Det viktigste å tenke på er;
Det er SLIKE enkle ting som dette som BEST
huskes av ungene!
Det er med på å skape GODE barndomsminner
og det trenger ikkje koste en formue ;) 

TAKK for herlige HVERDAGS GLEDER!


En annen STOR glede er denne skjønne Prinsessa
på 3 mnd, hun ruller rundt som en propell og er så flink!
Hun er jo rett og slett til å spise opp <3 

Bildet har eg fått lov å stjele fra Mamma`en sin FB side hehe

******

Nå har altså guttene slått seg til ro på gutterommet, 
tenker meg det blir noen filmer ja ;) 
Solstråla har tatt kveld i senga med en god serie, 
Habibi og eg ligger/sitter her på hver vår sofa
og skal nok gjøre det samme.
Eg skal se litt på en ny serie; Breakout Kings
og kl 00.00 ser me nok litt fotball ;) 

En rolig herlig kveld med andre ord ;) 

Har kommet over halvveis på BallBlom
muligens den blir ferdig hehe
Går litt tregt, men det blir litt dilling inni mellom, 
men poenget er at den nytes hehe 

Håper du også har hatt en flott dag ;) 





KOS deg masse og ha en
fortryllende herlig kwell ;) 



Ha en SUPER ferie uke om du er
så heldig som oss å ha ferie ;) 





Go`klem fra en LYKKELIG Vibbedille ;) 


2 kommentarer:

Finnskoghuldra sa...

Å så koselig med overnatting! :)
Det er noe eget ved det. Og iallefall om sommeren! Da kan det overnattes uansett hvilken dag det er :)
Husker når jeg hadde sommerferie og sov over hos ei veninne eller hun sov hos meg.. Glemmer det aldri! :)
Var ekstra stat å sove hos henne, husker jeg, iallefall i ukedagene. Moren og faren jobba, så vi var heelt alene! Hehe var litt voksne da vet du ;)
Det er minner det! :)

Så skjønn Prinsessa er!! :)
Helt til å spise opp! :)

Tusen takk for hjelp og tips med teppet mitt, setter utrolig stor pris på det :)

Kos deg med serie og klutestrikking ikveld :)
Go'klem fra meg

Sylvia sa...

Halloysen
Overnatting hos venner er aller best i sommerferier! Husker det godt, og ungene driver også med det. Selv hos eldstemann, snart 20, er det masse venner som overnatter. Tror de var 5 stk tilsammen her i mars.......du skulle bare sett all den maten de fikk til frokostlunch!!!! Det hadde ikke holdt med det fatet ditt, ho ho Bare vent, eldre gutter spiser som elefanter!!!
Skjønne lille Prinsessa. Og såååå mye hår, wow! Skjønner dere er kjempestolte av henne.
Her har det vært massiv vasking av tøy i dag, og utetørk. Nå skal resten av kvelden tilbringes i sofaen med strikketøyet. Fortsatt god ferie. Kos dere, masse!!!!