mandag 23. juni 2014

Herlig pakke, ny klut og andre småkryp ;)

SEEEEE ka eg fikk i posten i dag!!!
SØØØØDASTE strikkeveska EVER!!
Knall farger og skikkelig SOMMER! :) 

Det er herlige Kate i Tr.Heim som har sydd den og eg
var så heldig å få kjøpe en, hun har flere slike vesker
liggende på FaceBook-stikk å ta en titt :)  


Eg valgte den største og da har eg god plass til 2 små
strikketøy og Ipad`en med mønster ;) 

Veska skal eg teste ut på til Bergen i morgen ;)  


Ballblom er ferdig, gikk litt tregt, men det var bare fordi
eg har dilla sånn i helga hehe  


Er kjempefornøyd og eg elsket mønsteret ;) 
Herligheten veier 47 gr, strikket på p 3 i Petunia ;)  


Har testet ut det nye mobilkameraet i dag
og det ble da jammen meg gode bilder ;) 

Her KRELER det av humler ;) 
Har både humlereir og masse blomster som
humlene elsker ;)  


Det sto ei lita flue på den ene Margeritten
og den er jo t.o.m synlig hehe

******

Nå skal eg bare lade opp til kampen mellom 
Brasil-Kamerun i kveld og etterpå er
det fluksens i seng, må jo tidlig opp i morgen vettu ;) 
9.30 går flyet til Bergen og etter legetimen
kommer Mette å henter oss ;) 

GLEDER meg til en dag 
i Bergen sammen med Solstråla ;) 


Håper du også har hatt en flott dag!
Nå er det litt mat i lufta her så du får;






KOS deg og ha en 
STRÅLENDE kwell ;) 






Go`klem fra ei GLAD Vibbedille ;) 

6 kommentarer:

Sylvia sa...

Så fin veske du har kjøpt deg, Vibeke. Vi har samme ipadcover i rooooosa!!! :)
Vil bare ønske deg god tur til Bergen i morra. Håper dere får fint vær når dere skal til byen, og at det går greit på sykehuset.
Koooos dere masse på jentetur, iallefall, og ta det som en ferie.
Klem

Wenche sa...

Ta godt vare på humlene, de er kjempeviktige! Og lykke til i morgen :)

Astrid sa...

Lykke til i Bergen:) Humlene er viktige,flott at du har blomster som de liker! Kos dåkke!!!!!

Finnskoghuldra sa...

Å så lekker veske!! :)
Prestekrager er jo sommer :)
Kluten var nydelig :)
Lykke til hos legen imorgen, og kos dere i Bergen :)
God Hulderklem fra meg

Unknown sa...

Lekker strikke-veske du har anskafffa deg !
Godt at humlene kosar seg hos deg !
Håpar dåke får ein flott Bergenstur,og at legetimen går bra.
Kos dåke i finveret !!!

Gro sa...

Lykke til i Bergen!