fredag 13. juni 2014

Bird Cherry & Symre

Eg måtte bare strikke en venteklut hihi
Bird Cherry er såååå NYDELIG syns eg ;) 

Eg VET at denne blir det flere av ;)  


Eg strikker kun kluter i Petunia 
og eg skal love deg at klutene blir GODE
strikker med p 3 ;) 
Men eg har jo vært inne hos Bitta å sett på alt det
lekre klutegarnet hun har 
og regner med at eg prøve det også ;) 
Hun har en farge som hadde vært KULT til vårt kjøkken ;)  


Nå er eg fullstendig KLAR for NY klut!
Symre skal bli Lime ;) 
Hvis du vil bli med er det bare å komme innom
tilgang på alle klutene etter hvert som de kommer ;)  


Nå har eg 2 kluter som er BARE våre hehe
De skal "Bo" oppi kofferten her til de
skal tas i bruk ;) GLEDER meg ;) 

Merkelappene eg bruker har eg bestilt HER
og de kan også brukes som hempe i steden for å
felle hull i kanten på kluten ;) 

*****

Sånn eller er det jo fotball kamp i kveld
og eg regner med at Habibi er klar ;) 
Blir nok en kjekk kveld ;) 

Ute blåser det noe inni hamparæva og eg håper det
løyer til i morgen, da er det Tananger Dagene
og me lurte på en tur ned i havna ;) 
Men, det lar me været bestemme ;) 


Anyway, nå er eg klar til å legge opp, 
er nydusja og utkwilt, så dette blir nok bra ;) 





KOS deg masse og ha en
herlige fredags kwell ;) 





Vær MODIG og
fortell sannheten!
Det vil koste deg mange venner, 
men det vil også vise deg
hvor lite du har 
mistet i dem




Go`klem fra ei helgeKLAR Vibbedille ;) 


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vakker klut! Jeg strikker også kluter av og til, i noe som kan minne om patent, og i masse forskjellige farger. Hekler kanter, og broderer litt på noen. Jeg bruker Paris fra DROPS, ett nøste per klut. Klutene blir myke og passe tykke. Paris koster fra 17 - 20 kroner pr nøste, ganske så rimelig ;o)
Hilsen Line i Oslo

Vibbedille sa...

Ja Paris er et godt garn, men eg syns det er akkurat litt for tykt + at det er litt løst spunnet. De klutene eg har i Paris har fått litt sånn løse tynne tråder pga tvinningen ;) Eg har lagt min store elsk på Petunia <3

Vibbedille ;)

Unknown sa...

Nydelig kluten blir i hvitt. Jeg må si jeg har fått litt dilla på disse klutene etter jeg så du hadde strikket en. Er så kjekt å ha slikt smått arbeid som blir så fint. ;-)