lørdag 17. mai 2014

GRATULERE MED DAGEN

Jr var i det minste staselig på toppen i dag, 
ellers var det selvvalgte gode klær, 
men har frøs litt ;) 
Men sånn er våren her i vest, 
heldigvis regna det ikkje ;)  


Selv måtte eg nesten leke paparatzi fotograf for 
å fått ETT bilde fra toget hehe 


Solstråla gikk i Russetoget inne i Stavanger
og hadde det gøy ;) 
Kom hjem kl 14 og var stuptrøtt selv om hun lå i senga
hele kvelden i går ;) 


Nå har hun tatt bilen og er på vei inn til Stavanger
igjen, Jepp, for hun bare ha med seg Folketoget ;) 
Hun er LEI Russebuksa og satsa 
på en meeeeget tidlig kwell ;)  


Gutta mine <3  


Hvis ikkje dette er tidenes beste 17.mai bilde-
Ja da vet jammen ikkje eg hehe 


Men, dessverre så kan me
også være normale ;) 

Eg? Jo eg har gjort ferdig mitt bidrag for dagen;
Jorbær dyppet i sjokolade ;) 
Resten tar Habibi seg av;
Oksesteik m/gratinerte poteter og en arabisk vri ;) 
Det gledes til middag kan du si ;) 


Kjenner nå at foten ikkje har hatt godt av gåinga i dag, 
men det har vært gøy og me koser oss ;) 

Nå kommer snart mamm`en så kvelden
blir rolig med snacks og strikketøy ;) 





KOS deg masse og ha en
EVENTYRLIG dag ;) 






Go`klem fra ei fornøyd og glad Vibbedille ;) 

3 kommentarer:

Ellen Svetlana Grønlund sa...

Ha en fin 17 mai :)

Sylvia sa...

Et herlig bilde av deg og sønnen din, altså.
Her har jeg krøpet ned i godbuksa, og er klar for en sløv kveld alene, siden alle de andre her hjemme er ute og koser seg.
Vi har sett på tog, spist god mat og jeg har bakt snickerskake. Og her kom endelig sola, og det har vært et herlig vær, så vi kunne sitte ute. Men nå er det nok, og jeg er klar for en stille kveld.
Håper du koser deg du også. Klem

Xhantippe sa...

Gratulerer med russ og dagen!