lørdag 5. april 2014

LandePlage


Det nærmer seg hurtig en halsfelling, 
muligens nå i kwell-alt etter når eg blir trøtt ;) 

Det KJIPESTE ved å rekke opp så pass mye er at eg
får jo ikkje noe nytt å blogge om!
Så da blir det å plage deg litt da vettu hehe 

Ved å kun ta 1 omg rett mellom hver felling ser det ut som 
at armåpningen blir mer enn stor nok, 
noe du mer enn gjerne må notere deg bak øret. 
Siden dette garnet har samme
løpemeter som org.garnet kan det jo skje deg også
om du skal strikke "Made By Me" genseren ;) 

Det får være kwellens beste tips ;) 

Ellers nærmer det seg slutten på russebuksa og godt er
det med tanke på at dåpen er først kommende fredag ;) 
Som du vet har Solstråla 2 nasjonaliteter og det er
hun ikkje redd for å vise, hun sier selv hun er en
meget STOLT libaneser <3 

GLEDER meg på hennes vegne til Russetida, 
selv om eg gruer meg litt hehe
Går nok så bra så ;) 

******

Det har vært en stille og rolig dag her i heimen, 
en typisk lørdag kan du si ;) 
Eg koser med med maling, strikking og serie ;) 
Ute har det vært kaldt, disig og regn, 
jammen meg ikkje noe vårvarme nei.
HÅPER været blir flott neste helg
men tanke på russen ;) 


Tenker at det blir noen flere episoder her i kveld
og målet på genseren er halsfellinga ;) 







KOoOS deg du også og ha
en fortreffelig herlig kwell ;) 






"LYKKEN er ikkje en stasjon man
kommer til, men en måte
å reise på" 







Go`klem fra en lykkelig Vibbedille ;) 

4 kommentarer:

Sylvia sa...

Så bra at du har kommet såpass langt på genseren igjen, etter opprekket. Den ser fin ut, og blir nok super på, Vibeke. Jeg holder på med erme nr to på en jakke jeg ikke har vist frem ennå, og gleder meg til rundfellingen med mønster. Så, her skal det strikkes masse i dag. Søndager er jo til for det.
Etter en søvnløs natt med hodepine, er det nok alt jeg orker i dag. Men ikke det dummeste å orke, ikke sant?
Så, på med joggebukse, kosegenser, bustete hår, masse kaffe, og strikketøy!!!
Ha en herlig søndag du også. Klem

Finnskoghuldra sa...

Det er notert! ;)
Den blir iallefall kjempefin! Og ser sååå deilig ut!! :)
Gleder meg til å se den ferdig :)
Kos deg idag :)
Go'klem fra meg

Ann-Kristin Elstad sa...

Bare innom en liten tur for å ønske deg lykke til med morgendagen!
Håper du får hjelp, slik at du slipper mere plager med halsen fremover :)
Tusen takk for koselige blogginlegg!
Artig å følge med, selv om du rekker opp og strikker på nytt, hehe, da blir det bare mere likt enkelte andre andre ;)

Snefrid sa...

Vil ønske deg så inderlig lykke til i morgen, nå krysser vi fingrene og håper det aller beste :)

Klem fra
Snefrid