fredag 4. april 2014

Down The Memoryline og GOD HELG

Tenk at denne skjønnasen blir 12 år neste uke!
Det er nesten litt trist at årene har gått såååå fort!

Satt å bladde i noen albumer fra Beirut og endte opp
med å knipse masse bilder av bildene og MASSE
minner om en herlig tur dukket opp igjen!


Januar 2003 fant me et smutthull 
fra sykehus og operasjoner
til å kunne reise så lenge som me ønsket, 
2 mnd i herlige Beirut ble det, og FOR en by!
FANTASTISK!!!

Jr var 8 mnd og Solstråla 6,5 år  


Etter 12 års ekteskap med Habibi fikk eg ENDELIG
møte sv.mor og sv.far og ungene fikk møte
bestemor og bestefar-det var som en drøm!
Åååå me hadde det såååå herlig! 


Til ære for oss ble det slaktet et lam som me måtte gå over, 
her er det Solstråla som gjør det med hjelp av onkel Gazi ;)  


Nesten hver ettermiddag gikk me lange turer
langs Manara og Raouchie, eg kunne ikkje få nok ;) 

Me har vært der mange ganger etter denne turen, 
men nå er det en stund siden......SAVN!!!!
GLEDER meg til neste gang ;) 


Men er det HELG og det er tid for KOS!
Jr sørget for at et par store pose ble fylt med godis
så eg tror me har til påske hehe

Eg har sørget for masse godt strikkearbeid, 
enkleste måten å "lage" det på er 
å rekke opp en halv genser!
JEPP, eg ER med GODT mot hehe

Solstråla er hos en venninne denne helga og koser seg der
og eg skal seriøst lade opp til....... 


......ei "travel" uke!
Sjelden min kalender er så "full" hehe
Gleder meg til FERIE neste fredag!!


 I disse dager er det vel bare rett og rimelig å avslutte
med en Fredags Selfie og et ønske om ei
EVENTYRLIG HERLIG HELG! 

HER har du forresten en glimrende idè
til en anderledes men KUL måte
å lage dine egne egg til påske ;) 


Formen er stigende og det
er beine veien og fina været...ehe.....
det er meldt REGN heila helgå!
TYPISK! Fikk bare "lukte" på sola!







AAANYWAY:
KOoOS deg masse og NYT
denne deiliga helgå! 







Go`klem fra ei fornøyd og lykkelig Vibbedile ;) 

2 kommentarer:

Finnskoghuldra sa...

Ja tiden går så altfor fort...
Før vi får sukk for oss så flytter de ut og får egen familie....
Så bra du er bedre :)
Skal sende litt sol til deg jeg. Her har været vært strålende nesten hele uka!! :)
Begynner til og med å få litt farge!!! Herlig :)

God helg til deg :)
Fredagsklem fra Nina

Sylvia sa...

Heisann
Så skjønne bilder av ungene med besteforeldre.
Vi rakk å la ungene treffe sin Spanske oldemor året før hun døde, og det har vi også bilder av.......
Må si sønnen ligner seg selv enda, men bare litt større, he he....
Så bra at formen din er bedre .
Det er fredag, og da er de fleste slitne, inkl meg. Får se hvor lenge jeg holder ut i kveld.
Ha en fin helg, Vibeke.