onsdag 9. april 2014

Bursdag og viktig info

Nå er Jr snaaart tenåring!
I dag fyller han 12 år ;) 
Skulle neeesten ønske eg hadde ett lite småtroll til
for årene fyker jo av gårde!

Jr var en veldig liten keiser og ble tatt ca 6 uker
før tiden pga min tilstand på daværende tidspunkt, 
men han har jammen vokst seg stor, 
flott og ikkje minst er han frisk ;) 
GRATULERER med dagen skjønnaste kosegutt ;)  


Siden han oppdagen disse kortene på Kiwi har det vært det
ENESTE han ønsket seg, da var det jo enkelt ;) 
Tenker han skal kose seg med SpillShopping i dag ;) 

Det blir ikkje noe stor feiring i dag, 
me tar det stille og rolig
sammen med Sjamøren som kommer med foreldrene ;) 
Bestekompisen kommer også.
Planen var overnatting med et par kamerater i helga, 
men siden det er påskeferie utsettes det til etter ferien ;) 

Eg har bakt skal vites, 
det kan eg friste deg med i neste innlegg ;)  


Tenkte eg skulle informere om "Made By Me" genseren ;) 
Nå er eg ferdig med den for 2.gang 
og som du ser av bilde så er det
STOR forskjell på å ha 2 omg mellom fellingene og 1
På det nederste bilde er genseren helt super!
Ikkje bry deg om at den ruller på linninga for det
strekkes ned etter vask ;) 

Armbredden er fortsatt god og romslig, 
men langt i fra noe Butterfly gensern 
som det øverste bilde viser ;) 
er eg fornøyd og er KLAR for å legge opp
til rosa bol ;) 

******

Er veldig GLAD for at eg tok bakinga i går!
I dag er det bare å piske kremen ;) 

Var oppe 10 på 7 i dag for å "synge" for Jr hehe
ALT er relativt hehe
Da Habibi kjørte han på skolen satte eg i gang litt, 
har liksom mine ting som bare må gjøres når
det kommer noen på besøk ;) Som f.eks speil på badet
+ en extra dovask hehe Nå svinger Habibi støvsugeren ;) 

Eg er straks klar med en ISKALD Burn
og skal bedrive seriøs oppvåking med
strikketøy og serie ;) 
NULL STRESS ;) 







KOooOS deg masse
og ha en FLOTTERS dag!
Det skal me ;) 







Go`klem fra ei GLAD Vibbedille ;) 

6 kommentarer:

Finnskoghuldra sa...

Gratulerer med Jr!! :)
Ja... tiden går så altfor fort...
Jeg har blitt mormor, men synes tiden går fort der også... Altfor fort... Men det er herlig! :)
Veldig greit når de bare ønsker seg en ting! Kjempekjekt :)
Genseren ble myyye finere nå ja!
Håper dere får en fantastisk dag, og feiringen blir flott :)

Håndarbeidsfrua sa...

Gratulerer så mye med Jr. En skjønn gutt.
Genseren din ser mer normal ut nå. Godt vi klarer å tenke selv og tar oss tid til den sure jobben det er å rekke opp og begynne på nytt etter eget hode. Bedre det, tar tid og litt "knurring", men man får et resultat men er fornøyd med og et plagg som kan brukes.
Liv

Gunn Kristin sa...

Gratulerer med Junior

mimouna sa...

Gratulerer med 12-åringen! Jammen vokser de fort, disse ungene våre. "Babyen" min ble nettopp åtte år, helt utrolig.

Genseren ser mye bedre ut nå ja. Kjekt å kunne bevege armene også. Blir fin denne her! :)

mimouna sa...

Gratulerer med 12-åringen! Jammen vokser de fort, disse ungene våre. "Babyen" min ble nettopp åtte år, helt utrolig.

Genseren ser mye bedre ut nå ja. Kjekt å kunne bevege armene også. Blir fin denne her! :)

hobbyvenn sa...

Gratulerer med dagen til junior. Håper dere har hatt en flott dag.
Tiden går fort når en ser på barna, men jammen har hver alder sin sjarm..
Genseren ser mye bedre ut nå ja. Lykke til med den neste! Klem