lørdag 29. mars 2014

Selger SinnaSau Jakken min

Har vel i grunnen kommet frem til at denne flotte jakken
er alt for fin til å bo på hylla!

Eg trives ikkje i den da den er alt for stor, 
mye skyldes også rundfellinga-
det var liksom ikkje helt meg 

Den er str XL og strikket i ASK (Hifa2)
og har skinnimmiterte knapper  


Vitale mål er som følger;
Eg målte den under armene på tvers 
og der er den ca 60 cm litt +
Dvs ca 120 cm+ rundt brystet, 62 cm lang og fra
under armen og ut til midt på hånden er den 52 cm, 
eg har strikket ex-lange vrangborder da eg liker å brette 
Rundt overarmen er den ca 42 cm

En nydelig god jakke ;) 
Prisen er 1.850,- + evn Porto
Kan hentes hvis ikkje i Tananger/Stavanger

Er du interessert kan du sende meg en MAIL 

*****






Åååååå nå er eg sååå trøtt!
Stikker å sover eg ;) 
NATTINATTI ;) 








Go`klem fra Vibbedille ;) 

1 kommentar:

mimouna sa...

Så dumt at den ikke passer da, det er en flott jakke! Håper du får solgt den, det er nok mange som har lyst på sinnsauer.

God lørdagskveld!