mandag 3. mars 2014

Made By Me

Snillaste Solstråla var innom Posten på vei hjem fra jobb
og henta garnet til meg i kwell ;) *STOR Jubel*

Eg ble jo heilt forvirra i strikkinga her eg satt i min egen
lille boble vettu......det krible i hendene etter å starte på
"Made By Me" genseren som du finner i DETTE Heftet
modell nr 11 ;) 

Ikkje sant den genseren var bare deilige??
Blir nok garanter ein genser halve 
Norge kommer til å strikke, 
men denne blir Unik-fordi det er MIN!!!

Eg har valgt et TOTALT annet garn enn orginalen!
Orginalen strikkes i Sandnes Alpakka-
eg elsker alpakka, men eg liker ikkje helt dette+
at lommeboka slettes ikkje var enig i en såpass dyr genser
denne gangen. HVA er vel bedre enn å mixe mitt
NYOPPDAG garn og en så skjønn genser? 

YES, eg skal kaste meg ut i det å strikke den
i Rubin ;) Eg e retten og sletten 
bare betatt av det garnet ;) 
Det herligaste? Genseren kom på KUN kr 224,- 

Ser for meg f.eks at genseren kan blir herlige å kaste
over seg når kvelden kommer om sommeren, 
ja eg tror faktisk den kan brukes til en dongerishorts! 

Eg vet AKKURAT hvordan "fotoShooten" skal bli!
HAHAHA

Må bare strikke den først hihi

Har 1 stripe igjen på OpArt teppe, da er det etter
oppskriften det minste str-får måle litt da og vurdere
om eg bare skal fortsette og gå for det største-
blir SYKT mange masker etter hvert......Jaja


Fine dagen og visstnok BOLLE-mandag!
Syns det var nok boller i går eg!
Men etter at eg hadde vært litt 
sjåfør for mor mi spanderte
hun berlinerboller på de her hjemme og 
NYDELIGE roser på meg ; 
Jammen ikkje verst på en mandag, ikkje sant!??

*******

Ute blåser det og det er IGJEN blitt litt kaldt!
Men satser på at våren er like rundt hjørnet ;) 

Koser meg med DropDeadDiva og har virkelig
satt opp speeden på teppe, smekke nr 2 er ferdig-
eller, dvs si, eg må bare sy litt, men nå hasta det
PLUTSELIG mer me teppe......kommer til å drømme
om den genseren i natt....Ja eg sov forresten
i 3 timer i ettermiddag!!! Ja du vet, 
magen prøvde seg igjen, 
men eg lurt`an vettu, 
tror eg klarte å sove "det" bort hehe









Håper du har hatt en fine dag?
Kosa deg og ha fine kwellen 
iallefall ;) 

NYT den!





Go`klem fra en ivrig og glad Vibbedille ;) 

3 kommentarer:

Finnskoghuldra sa...

Den genseren var virkelig herlig! :) Og garnet er supert :) Har strikka masse med det, og med Nille sitt Sporty Superwash, men det er jo akkurat det samme ;)
Jasså, du er ferdig med teppet? Vesla mi er jo to år, så jeg må vel nesten strikke det største... Er litt i tvil når jeg ser 888 m på siste runden!! :D Hahah ;) Vi får se ;)

Høres ut som du har hatt en flott dag :) Og så bra du klarte å lure magen!!! Fins ikke noe bedre enn det ;)
Nyyydelige roser :)

Kos deg med teppet :)

Klem Nina

Kristine T. Davidsen sa...

Rubin, og Safir, e herlig garn. Jeg har brukt en del Rubin, har strikket flere eks av barnelue Sea Dream fra Drops bl.a. Og de er blitt veldig godt mottatt av de respektive barn. Veldig gøy. :-)

Gleder meg til å se teppet ditt, har lastet ned oppskriften på nettbrettet og vurderer sterkt å strikke det selv. Liker veldig godt ditt fargevalg. Det er stilig med svart i kombinasjon med andre farger, også til barn!!! Jeg har kjøpt body i svarte og natur striper med knallrosa kanter til en venninnes baby som kommer i mai. Den e kul!! :-)

Håper du klarte å lure magen godt så den holder seg i ro lenge!!! Sliter selv med noe av det samme som deg, selv om det for min del kommer av andre ting. Derfor lider jeg litt ekstra sammen med deg!! <3 <3

Nydelige roser du har fått av din mamma foresten. Nå har du noe vakkert å hvile øynene på. <3 <3 <3

Gleder meg til å strikke siklesmekken din. Jeg prøver meg med Rubin siden jeg har masse av det også i jentefarger. Gøy å strikke i jentefarger når det kommer en jente!! :-) <3 <3

Anonym sa...

Hei, vil bare fortelle at oppskriften til genseren "made by me" ligger som gratismønster på: familiejournal.dk, du finner den under håndarbejde-strik til hende.

Det ligger masse flotte gratisoppskrifter der!

Hilsen Laila