lørdag 8. mars 2014

Russebukse Dekorering og KOoOS

I dag har virkelig den skolerte kreativiteten 
fått utløp her i heimen!
Habibi er utdannet gourmè kokk 
og baker/konditor så det var
HELT naturlig å "sette" en DIGER gjærbakst!

Mmmmm det smakte med litt småsnadder
mellom øktene rundt spisebordet ;)  


Jepp, for her er det 2 russebukser i sving!

Eg tegner, Solstråla og Nellå setter på konturen
med Penol Sprit og eg skal male Solstråla si
og hun hjelper til med Nellå sin ;) 

avslutter eg med NOK en kontur + spraylakk
Jadda, DETTE har eg gjort noen ganger kan du si! 


Det er en DYP konsentrasjon kan du trygt si!

Men motivene er TOP SECRET!
Eg skal vise buksene i sin helthet når alt er ferdig!
Alle er på "jakt" etter kule tema og da er det
viktig å holde det hele hemmelig hihi  


Det eksprimenteres og prøves, 
ALT er mulig og går an ;) 

En KNALLKJEKK og levende kreativ lørdag!  
På tirsdag me på Panduro å kjøpe
litt flere farger, eg har liksom bare ton-i-ton farger
og hvis me kjøper blått, rødt, grønt og gult-
Ja DA kan me blande ALLE verdens farger ;) 


Nå har eg tatt meg FRI for det 
"tar på" å sitte sånn å tegne ;) 
Tenker eg tar å fullfører den SIST ordinære stripa, 
eller egentlig har eg tenkt en svart en til, 
MEN såååå skal eg expremitere! KULT! 

Det var visst i dag niesa vår har 
termin og etter som eg vet
er hun fortsatt hjemme så eg 
strikker rolig og kontrollert videre ;) 

Om en stund skal jentene her diske 
opp med Lasagne og salat, 
tenker DET skal bli godt ;) 



Ute er det skikkelig INNEVær!
Det blåser OG regner som bare det!
KALDT er det også ;) 

Jammen godt me kan KOSE oss INNE ;) 

Håper du også har en FIN dag? 
Hvis ikkje håper eg iallefall kwellen
din blir GOD!!!








KOoOS deg og nyte denne
SUPER FINE
Lørdagen ;) 







Go`klem fra en GLAD og fornøyd Vibbedille ;) 

2 kommentarer:

Finnskoghuldra sa...

Så moro å lage motiv til russebukser :) Spennende å se hvordan det blir ;)
Det vokser teppet ditt, du kan jo bare fortsette så ser du hvor mange striper du rekker?
Vi har hatt sol idag! Tro det eller ei! Helt til jeg tok fram stolen og strikkekurven, da forsvant den og det kom masse skyer.. Typisk!!
Men krysser fingrene for imorgen :)

Kos deg masse :)
Klem Nina

Janet sa...

Ser ut som en deilig lørdag - kanskje det var noen bollerester igjen til i dag? Her hos oss lukter det gjærbakst - og jeg gleder meg *alltidfavoritt*