onsdag 12. februar 2014

Ugler i.......KROKEN ikkje i mose hehe

 Som veldig ofte var eg innom Monstermønster i dag
og hun viser frem strikkekroken sin, 
noe hun oppfordrer andre også til å gjøre-
eg henger meg på vettu ;) 

Har vist kroken min flere ganger, 
men i dag ryddet eg den IKKJE før eg tok bilde hehe

Trenger jammen ikkje mange 
dagene før det "koker" her hehe
Er veldig greit å ha det meste innen rekkevidde, 
ja eg meine; Det er jo grenser for hvor langt 
det headsettet eg har i ørene er!!
Jepp SERIE er et møst når eg strikker, 
eller litt OL nå da ;) 


På gulvet foran meg har eg ei veske 
som rommer UFATTELIG 
mye dubbeditter og ikkje minst strømpepinner, 
nesten som et førstehjelpskrin å regne ;)

Ellers der nede ved beina har eg en veske med merkelapper
som eg syr på det eg strikker, en pakke med servietter, 
nøstemaskin, alle notatbøkene og et par vannflasker ;) 

Under glassbordet har eg 2 limegrønne puffer
som er trimmet til randen......med garn!
*Forbløffende* 

Bak sofaen som Habibi ligger 
på har eg et sybord som er
FULLT av strikke-dubbeditter, garn, 
strikketøy, mønster mm

Som du helt sikkert har fått med deg så har eg jo et eget
rom til alt garnet, men eg ha en del rundt meg for
hvis ikkje hadde strikketiden gått med til å HENTE ting
hele tiden-BORTKASTA hehe

Pleier å shaine litt til helgen da, 
det krever de her hjemme hehe

Selv om eg hekla ei OL lue i går vokser Teppet
og JA det er fortsatt akkurat like kjekt å strikke ;)  


Har fått spørsmål om hvordan eg laget dette merket; 
har bare hekla en dobbel firkant som nevnt
og brodert på med kjedesting ;) 
Ikkje verre enn det ;) 

Har også hørt at eg kan komme i trøbbel
med OL komiteen for bruk av ringene, 
men eg tviler vel på om de "arresterer" ei enslig
lue i Tananger.....eller HVEM vet?
Jaja eg føler at så lenge eg IKKJE selger denne lua
har eg vel mitt på det rene ;) 

Tenkte aldri tanken en gang, 
det kunne vel nesten sammelignes med en OL-tegning Jr
tegner og at den blir stilt ut i IdrettsHallen.



Anyway, nå skal eg bare slappe av
og pleie legemet, har vært litt på
farten med min mor i dag, 
mulig eg må ha ein kwil ;) 







KOoOS deg masse og ha en
flott onsdag og OL dag ;) 







Go`klem fra en trøtt og fornøyd Vibbedille ;) 

4 kommentarer:

Husfruen sa...

Teppe ditt vokser veldig fort.
Strikkedupeditter er det her også, men ikke så mye som hos deg. Spørs om jeg må ta med mannen min på en bloggreise for å få han til å forstå at de jeg har bare er det jeg akkurat trenger;)

Monstermønster sa...

Så moro at du og slang deg med! Moro å se hva man har rundt seg når man strikker og koser seg.

Fjordheim sa...

Godt å se at det ikke bare er rundt min sitteplass er fullt opp
med ting og tang. hehe
Er jo greit å ha det en trenger i nærheten av seg.
Og hva en trenger er jo så mangt, alt etter som.
Flott lue. Hørte forresten at alt lyseblått garn var utsolgt mange steder.
syns du har laget et flott merke.
Kan nå ikke være ulovlig det så lenge
en ikke selger det som du sier.
Ønsker deg ei fortsatt god uke :)

Anne sa...

Så kjekt å få bli med i hjemmen etil folk og se strikkekroken;) kos du har det!
Og du er jo godt på vei med uglene:)

Ha en fin dag videre:)