lørdag 1. februar 2014

Hjemmelaga Pizza a`la Ali

Habibi sin Pizza ER jo desidert BEST, 
ja sånn rent objektivt sagt hehe

Han har baka å styrt stort sett hele dagen i dag ;) 
Resultatet ble 2 DIGRE rektangel 
og mange porsjons pizza ;) 

Har i grunnen ikkje noe sånn direkte oppskrift, 
men han lager sin helt egen bunn og det kan du også gjøre.
Oppå har han i dag et slikt rimelig kjøpeglass med saus, 
kjøttdeigen blander han med litt chilli, 
ruller små boller og har disse rå oppå. 
Han bruker rød, grønn og rød paprika
i TYNNE strimler. MASSE champinong 
skjærer han i veldig TYNNE skiver 
det samme med løk før han 
avslutter med et dryss med Jarlsberg ;) 

En HELT enkel og veldig enkel pizza, 
MEN som sagt; VERDENS beste ;) 

Nå har eg hatt meg et lite hjørne, 
FORTREFFELIG selv om magen for tiden
trives mye bedre uten mat hihi 
Jammen godt me har fryseskap sånn at eg kan ta ut
en liten porsjon når det måtte passe ;) 
*Luksus i hverdagen* 


Me har et DIGERT glass med pepper JAMMY!
Eg ELSKER det sterke og disse er bare GUDDI!

Litt VEL sterke så derfor skylle eg de
og renser ut frøene som er inni ;) 
Da går det fint å spise en hel en 
ved siden av et stykke pizza
*SNADDER*  


er det på tide med MER KOoOS, denne gangen i form
av SUKKER hehe Jadda, 
ER det lørdag så ER det lørdag ;) 

Har endelig tatt i bruk de ELDGAMLE Norges glassene
vår i bruk til hverdags, syns det er så søtt på bordet ;) 

I morgen har Jr og eg en plan om
å lage et par porsjoner med Pikekyss
og fylle opp de store Norges glassene!
Det er jo en flott dekor i seg selv ;) 
Me glemte rett og slett å lage dette til jul
og da er en helt vanlig søndag supert til den slags ;) 
Hvis me gjennomfører dette så skal du få, 
selvfølgelig VERDENS beste oppskrift ;) 

Ellers har Solstråla og eg en DATE
med solsengene så søndagen blir nok fin-fin den ;) 




Da må DU også ha en deilige
lørdags kwell ;) 
Smyg et godt teppe rundt deg, 
tenn i peisen, finn deg noe godt, 
rett og slett bare
NYT LIVET ;) 
Enjoy!



Har forresten tent hele 37 lys i stua!








Go`klem fra en stemningsfull Vibbedille ;)

3 kommentarer:

Ellen Svetlana Grønlund sa...

Ser godt ut :), ha en fin helg videre :)

Husfruen sa...

Wow en chilli ved siden av. Det hørtes litt sterkt ut.
God helg til deg også

GryHege sa...

Den pizzaen så himmelsk god ut. Fikk så lyst på hjemmelaget pizza nå.
Flott teppe også.
Selv har jeg fått den 3-in-1 genseren helt på hjernen. Det spinner i garnkombinasjoner om natta, hehe. Men først skal jeg strikke noe til jentene som vi skal ha med i vinterferien. Men tror 3-in1 må bli vinterferiestrikken når vi er på tur.