mandag 17. februar 2014

Grusom stygg-KUL Skryt! hehe

Skal ærlig innrømmet at eg ble fullstendig hekta på
denne galskapen her, fytti for et fargekaos!

Jepp eg nøster opp kjøpenøster, 
3 i slengen til et nøste hihi
Eg liker slike STORE nøster som
står som støpt på gulvet ;)

Men på lang sikt, når dette er ferdig så tror eg
faktisk at eg kan "se" at det faktisk blir ganske kult hehe

Det BESTE med hele teppe er at Jr stråler når
han ser meg strikke på det ;) 

Et eksempel på hvor fornøyd han er, er;
"Nei nei mamma, bare sitt du, eg kan gjør det for deg, 
du strikker jo du vettu" hehe

Har noen slike episoder i dag og i løpet av helga ;)  


Et stk elendig blitzbilde på kvelden,
men såååå langt har eg kommet ;) Jammen ikkje verst ;) 
tror eg skal døpe det om til feber-teppe ;) 

Eg hadde neste 4 ferdige ruter da 
eg tok opp strikkingen igjen ;) 

Oppdaget jo i dag at eg har en 
bærepose med det samme garnet
bare i rosa/lilla/gult som var igjen etter at me satte
Verdens Rekord i 2010-hehe, aner eg et prinsesse teppe
i full størrelse mon tro hehe *Ler godt*
Jaja, man skal aldri si aldri ;) 

*****

Formen er fortsatt forkjølet så eg sitter her
å hoster og harker, har ikkje noe vondt hals
bare snåttet og innom noen hostekuler 

Satser på at det er på retur nå og at formen
er på TOPP i god tid før FERIEN ;) 



Men må eg ta å strikke litt ;) 





KOoOS deg og ha en deilige
mandags kwell, eg tror eg skal
ta å rangle litt hehe







Go`klem fra en optimistik og forkjøla Vibbedille ;) 

2 kommentarer:

Sylvia sa...

Ho ho....legoteppet vokser!! Det hjelper litt med de ensfargede feltene, ser jeg.
Så fint at guttungen liker at u strikker, og ordner litt for deg. Bra, det.
Nå skal jeg se på Mordene i Fjellbacka på NRK 1. Veldig bra krim, juhuuuu..... Skal kanskje strikke litt ved siden av. Strikker på den kjedelige ridegenseren, og sovner nesten når jeg holder på. Må litt krim til for å holde meg våken, hi hi
Lykke til med forkjølelsen.

gimmeline sa...

Forkjølelse er veeeeeeeldig kjedeleg og aldri velkomment... vi har vinterferie no og eg og mannen sit febersjuke i staden for å vere undervegs.... Men pytt! Heldigvis kan eg STRIKKE, sjå film og surfe rundt på strikkebloggar, takkar og bukkar for bloggen din, du inspirerer på så utruleg mange måtar!!!!