mandag 24. februar 2014

Brillefin skal man være!

Briller er og blir det verste eg kjøper!
At det er 12 år siden sist er jo et bevis på det!!!
Synet og hornhinnene var helt på bærtur
så det skal bli kjekt å se verden med NYE øyne hehe

Siden eg slettes ikkje liker dette her drog eg med meg
Solstråla sånn at me kunne ha det litt løye oppi galskapen ;) 

Utrolig MYE rare briller på markedet, 
men også mye lekkert med en STIV pris!

Mor mi sko og ha briller så me gikk alle 3 ;)  


Såååå viktige så dette føler eg ikkje eg er
og HELT uten for min prisklasse kan du si!
Hadde nok egentlig bare vært like greit å gått
på Rema å kjøpt noen Cola flasker! 
Sko vel alltid klar å lagt noen sjøl MoHaaaa 


Greit er ER gal, men ikkje sååå GAL!
Kult hvis eg vil skremme vannet av Habibi ;)  


SØDASTE kjerringa i byen! HAHA

Tja så er det hva som havner på MIN nese, 
ja eg tror eg prøvde ALT!
Sånn føltes det ut og når eg sjekket Iphonen
for Solstråla hadde tatt nesten 200 bilder!!!

Men både Solstråla og eg sjøl ble fornøyde 
med de eg fant og det er jammen ikkje verst ;) 
T.o.m Optikeren syns de var bra på meg
så da var det jo helt grei, men det ble jammen
dyrt nok altså.....TENK på hvor MYE 
garn det hadde blitt!??
Meeen, så kan det jo være en fordel å SE garnet også ;)
*Halvblind Høne* 

De nye øynene blir hentet neste uke ;) 


Det blåser sånn i dag at denne lille Påskeliljen ville
IKKJE stå i ro, men kan tro eg ble glad for å se den!
VÅREN er i anmarsj-JuHuuuuuuu


Nå ligger mor mi her å tar seg ein kwil etter middagen
og eg skal ta å strikke litt tenker eg ;) 
Ungene er opptatt med sitt og eg er så HAPPY
for er den lange strikkepinnene i lufta!
Må ta å strikka litt sent frem til den kommer for det
begynner å bli trangt på pinnen hehe



Men du?
Har du gjort noe kjekt i dag!?
Hvis ikkje må du skynte deg å gjøre det-
er snart kwell nå ;) 





KOS deg og ha en fin kwell
uansett ka du gjør ;) 





Her blåse det ca stiv kuling
og det er KALDT! 






Go`klem fra en brillefornøyd Vibbedille ;) 

8 kommentarer:

Sigrid sa...

Takk for garn i posten i dag. Det blir deilige sokker! Hurra!

Sylvia sa...

Synes du var finest med de smale brillene, jeg. Blir spennende å se hva du valgte.
Sønnen min begynte med briller da han var 1.5 år. Så gjett om vi har betalt litt oppigjennom da.......han blir 20 i år. Sist han kjøpte briller, kosta det 8000 kr!!!! Gisph!
Jeg bruker kun billigbriller, for å klare å se i en avis eller strikketøyet mitt om kvelden. Håper jeg slipper å kjøpe de " ordentlige" ennå.....
Så fint du hadde rydda i kleshaugen, da. Da kan ferien begynne for din del.
Jeg har vaska og styla i butikken på jobb i dag, og er ganske skutt. Spørs om det blir så mye strikking i kveld. Mest sløving i sofan.
Kos deg masse i kveld.

Kristine T. Davidsen sa...

Jeg ga 1000 kr for brillene mine i høst, med refleks og ripefrie glass. Synstesten sa 20% syn på høyre øye og 50% på venstre, så linser med billig briller utenpå ble løsningen da. Men jeg valgte å kjøpe et par skikkelige briller i tillegg. Greit når linsene trøbler, man har jo et visst behov for å se hva man foretar seg i løpet av en dag............. ;-)

Astrid sa...

Briller er sinnsykt dyrt!!!! Betalte over 8000,- sist gang.Dersom en er flere i familien som trenger briller,slik som vi er,så må en ha en egen spare-til-briller-konto. Mannen i huset tok laseroperasjon og nyter det nye synet!Du blir sikkert fin i nye briller:)

Anonym sa...

Ikke lett å velge briller, men med litt hjelp blir som regel de rette valgt :-) Jeg tar synstest her hjemme, får utskrift av hvilke glass jeg skal ha, og ordner nye briller i Tyrkia. Der er prisen på briller 1/3 av prisen her. Lurt... :-) Koser meg med bloggen din, er innom nesten hver dag ;-) Rannveig

Nina sa...

Briller er spennende og jeg har alltid synes det er kjekt med briller. Det er på en måte et smykke i ansiktet, og som du viser, så gjør forskjellige briller veldig forskjell :-)

Jeg har blitt positivt overrasket over specssavers og har handlet en del der de siste årene :-)

Ha en kjempefin uke!!

mimouna sa...

Briller er dyrt ja! Men man må jo se for å strikke. ;)

Mange artige par her, ikke lett å finne de rette. Men det høres jo ut som om du kom i mål til slutt.

Her ser jeg snøklokker utenfor vinduet, koselig vårtegn.

Ha en herlig dag! :)

Hanne sa...

Enig - å kjøpe briller er sååå gruelig. Både fordi det er dyrt, og fordi jeg kler omtrent ingen briller. Du kunne hatt opptil flere av dem du viser fram her - mye sprekt!
Gleder meg til vi kan se noe som spirer rundt husene her også. Det er nok et par måneder til, men desto mer kjærkomment når det skjer.
Pludrehanneklem