onsdag 26. februar 2014

Bare en rolig dag i sofaen

Jepp her sitter eg, har heller ikkje tenkt å bevege meg bort!
Magen bestemte seg for å overleve natt og eg har
enn så lenge lagt inn årene......Sånn er det bare

Tok bare på meg pysjen da eg kravla ut av seng
og har siden vært en tur på badet og foretatt en så kalt
kattevaske, litt deo og krem i ansiktet. Håret?
Jo det er surra i en hottentott og på beina har
en de NYE skjønne sokkene fra mamm`en ;) 

Bare for å forklare litt;
Eg har vondt i magen 24/7 + kvalme, 
men HELDIGVIS etter flere år på Smerteklinikk
med mye jobbing og utprøvelsen har eg og fantastiske
leger kommet frem til en god coctail som passer meg!
På det javna så funker dette å gjør smertene moderate, 
men i kortere perioder er det så vidt de tucher smertene-
i går og i dag er slike dager.....SLITSOMT!
Det føles som eg går med eg tykk jernstang midt inn 
i "pusta" og ut i ryggen.
DERFOR skal eg ikkje bevege meg i dag.....
Men valgte likevel å skrive et innlegg 
bare for å se hvordan det kunne
bli på en skikkelig dårlig dag....
Jammen godt man kan fylle på med morfin.
Ja, eg tar morfin depo. hver dag, men så kan eg fylle på
med extra når smertene trenger gjennom...som i dag....

DA er det jammen BRA man kan se seriere og SOVE
hele døgnet, ja faktisk akkurat NÅR man vil! 

Bruker du mye Netflix?
Har du norsk eller amerikansk? 
Visste du ikkje at du faktisk kan velge?
Fordelen?

Jo, nå skal du høre, feks ta meg nå, 
eg er sørgelig nok ferdig med Akutten og da startet jakten
NY serie. Ble rådet av flere å se Drop Dead Diva-
har sett 1 episode og er IN LOVE hehe
Meen, så er det det atte på den norske Netflix ligger det
KUN 2 sesonger mens på det amerikanske er det 5!
URETTFERDIG, ikkje sant??

Jepp, det er nå eg skal fortelle deg hvordan du løser
en kinki og irriterende situasjon:
Da laster du ned MediaHint og når det er gjort
aktiverer du dette og VOLA du har 5 sesonger
og Netflix`en din er amerikansk hehe
Vær Obs på at den amerikanske ikkje er tekstet da, 
men vil du tilbake til norsk bare deaktiverer du MediaHint ;) 
Tog du an? 

Da er det bare å KOOOOSE seg og ikkje irritere
seg over at en sesong slutta kjipt hehe 

Jepp det blir litt babbel når man må ty til 
extra morfin, men du får bære over med meg! 


Stefano D`Milo er også SKIKKELIGE kosete i dag!
Han var en kjapp tur ute i regnet, men nå ligger
han her i fanget å koser seg ;) 


Ja vettu ka?
Fikk forresten brev fra SUS i dag, 
bioisi`en skal gjøres 7.april.
Tja, det er jo 1.5 mnd til ca og så går det ca
2 uker etter det før det er resultater og sååååå hvis eg
skal opereres blir det vel å vente i 2-3 mnd......
Tja da er eg vel ferdig til høsten en gang.....
Kjekt det når ei lita klinkekule er vokst til en
ca golfball siden desember......
For ikkje å snakka om den sexy stemmen eg har fått
og at eg har en følelse av å bli kvelt....
Men That`s Life......i følge "systemet"



Men Ok, nå skal eg bare strikke
og kose meg med en ny serie ;) 



Håper du har en bedre dag enn min
og at du har anledning å kose deg ;) 

Eg skal nok kose meg
litt eg også ;) 





NYT DAGEN! 




Eg har meldt meg på Vinterkonkurrase2014
inn hos "Flamingo Garn og Hobby" med
DETTE skjønne bilde av BabyJr 
i Nøstebarndressen han fikk til burdagen;) 
Kjekt hvis DU vil LIKE bilde for det

teller som en stemme ;) 




Go`klem fra en sliten Vibbedille ,) 

8 kommentarer:

Anonym sa...

Blir så glad når du kommer med et nytt innlegg:-) elsker bloggen din<3 finner ikke akutten på nettflix:-(

Sophies verden sa...

Så kjedelig at du plages så mye med helsa :( MEN du e bare en helt FANTASTISK humørspreder ;)Ønske dæ en fin dag på tross av smertan ;) "Det e ikke kordan man har det... men kordan man tar det" God klem fra MisSophie ;)

Vibbedille sa...

Akutten finner du på watchserie.to

Anne sa...

Uff, det høres forferdelig ut med slike dager! Godt du har funnet en coctail som virker for det meste og at du får søvn og kan se serier :)Jeg syns du er så god på å allikevel være i godt humør og ta det med litt galgenhumor;)
Takk for tips ang Netflix, det må jeg huske på! Jeg ser nå på Pretty Little Liars, skikkelig fjortis! Nesten litt flaut...men det er veldig greit å se litt sånn når jeg holder på med strikk jeg ser endel ned i. Ikke så farlig om jeg ikke får med meg alt kan du si;)

Ønsker deg god bedring og god binge watching og strikking!

Therese sa...

Jeg har også Netflix, men jeg har gjort det sånn at jeg har lastet ned MediHint i Chrome-nettleseren min, så der har jeg altså amerikansk, og i IE, så ser jeg fremdeles norsk. Kjekt!

Håper dagen får glimt av fine stunder.

Anonym sa...

Jeg digger bloggen din over alle blogger altså! Men har du lest aftenbladet i dag? Hva syns du om dette her? http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/stavanger/Her-er-strikking-forbudt-3364892.html#.Uw4F8ZK9KSM
Håper det ordner seg med leger og undersøkelser og alt det der! <3

Sylvia sa...

Heisann fru sunshine !
Så dumt at formen din er raua om dagen, men du tar jo alt med godt humør, du Vibeke.
Vi har ikke nettflix. Jeg rekker ikke se på alle filmene der, og på tv samtidig...he he....
Jeg og sønnen har jo dilla på Dexter, og pleide å se den sammen( DVD) Men så fikk han kjæreste.......ja, da ble det jo ikke mye Dexter , da. Nå må vi få tak i de siste episodene, for det er slutt på forholdet. Men nå kom han hjem med en ny en i går....sukk, ja
Her har det vært dårlig med søvn i natt, men det skal jeg få tatt igjen........
Kos deg det du kan i kveld, Vibeke. Og det teppet......love it! Lekkert.

marianne sa...

Heisann! Herlig å lese din blogg, altså.....Og vi har jo alle dager som går litt opp og ned. Synd at du skal plages slik, får håpe de finner en løsning på dette,før det går alt for lenge.
Men jeg synes du takler alle dine problemer veldig bra. Det skal jammen noe til, når det er 24/7 og over lang tid...
Teppet ditt blir superfint! Har det på min to-do-liste,men den er så laaang....
Ha en så fin kveld du kan :)