lørdag 1. februar 2014

Alpaca is like air

Eg måtte rett og slett bytte ut DUO Silk 
Fru Terje Vigen vottene mine! *Trist!*
Det ble så tynt og glissen at eg i tilfellet måtte gått ned til
pinne 2 og da måtte eg forandret på maskeantallet
og justert mønsteret-det GADD eg ikkje! 

Men, absolutt ingen fare!
Her har man garnlager for de neste 50 åra
så da var det bare å Shoppe litt ;)  


Eg har ALLTID digget/elsket Alpakka garn
og for noen år siden ranet eg hyllene inne hos
dette er et aldeles nydelig garn å strikke med ;) 
Det er så mykt og lett som luft ;)  


Har en kjempehøy reol bare med alpakka
og dette er ei annen favoritt hylle ;) 
Disse er samlet fordi eg syns de er sååååå skjønne
og EN dag skal dette bli til NOE-
Men HVA?
Nei, DET vet eg ikkje ennå ;) 

All Julegavestrikkinga før jul har VIRKELIG satt DYPE
spor etter seg inne på rommet mitt-FYTTI KATTA
så rotet det er blitt *ANGST*
Eg må SERIØST ta ei Vårrydding der inne ;) 
*Gleder meg* 


Eg har inntatt kosekroken min og smækket en
ISKALD Burn og bare koser meg ;) 
Er litt trist på "Akutten" nå, men eg ELSKER
den serien altså-heldigvis er det hele 15 sesonger ;) 
Nå er eg snart ferdig med ses 8 og Dr. Greene dør......
*Snufser* 


Habibi er i full sving på kjøkkenet og i dag
blir det Pizza a`la Ali <3 
JAMMY!!


Håper du også har en fin dag?
Her vekket ungene mine meg halv 10
med ferdig kaffi, kan umulig få en bedre
starte enn det ;) 






KOoOS deg og nyt en fin lørdag
Håper du har spennende ting på
pinnene dine ? 


Det blåser stiv kuling ute forresten! 






Go`klem fra en glad og fornøyd Vibbedille ;) 

1 kommentar:

Anne sa...

Jeg elsker alpakka, så mykt og lett og ikke minst varmt! Gleder meg til å se pulsvarmerne ferdige, utrolig flott mønster ;)