lørdag 23. november 2013

ÅRETS Julegave??

Tro om dette blir en slager i år??
Eg kunne godt tenkt meg 2-3 timer i uka som kommer
for DA er planen om å få det litt rent!
Her blir det overhodet IKKJE skapvask, 
men en god vask skal me vel få til-
ja hvis alle gjør litt?

Får bite tenna godt samme og ta litt hver dag, 
innen torsdag er planen å være i mål for på
fredag starter pyntinga-ER planen :) 

Fortsetter med pynting/gardiner på lørdag, 
da kommer også BabyJr og regner med at han
har en formening om hvor nissene skal stå :)
GLEDER meg :)   


Tror iallefall eg holder meg til å 
GI bort slike gaver iallefall :)
Wilhelmina blir bare så lekker syns eg, 
skikkelig makert flette!
Disse strikke eg i ROWAN Pure Wool DK ,
skikkelig herlig garn :) De kan strikkes i det meste av garn
som passer til pinne 3-3,5 :)
Eg strikker de på pinne 3, liker de litt faste eg + 
eg syns fletta blir så makert og fin da 


Ellers flyter det ganske BRA rundt meg kan du si hehe
På alle kanter ligger det garn som etter planen skal
trylles om til en eller annen gave :)
Herlig tid me er inni nå og eg gleder meg til det skal
begynne å bakes! Jr har meldt sin interesse over
matlaging generelt så han har lovet å svinge seg :) 
Tenker noen av kakeboksene blir fulle iallefall :) 
De 3 eg lever med ELSKER Julekaker så me baker
INGEN inn/ut kaker hehe DET er deilig! 



Nå er det pause i "Skal vi danse" og ALLE
mine stemmer gikk til Eirik så eg krysser pinnene :)
Han er bare suveren!
Har DU stemt?
Blir spennende for det er jo sååå gjevnt!






Håper du har en fin kwell
og at du KOoOSER deg!
Ha også en FLOTT søndag-
DET skal eg :) 






Go`klem fra en GLAD og optimistisk Vibbedille ;) 

4 kommentarer:

Tebasile sa...

Vaskehjelp til jul hadde vært topp men jeg må nok svinge langkosten selv.

Så flink du er som strikker så masse i julegaver. Jeg tror jeg blir ferdig med et par sokker jeg skal gi bort.

Ha en fortsatt fin kveld. Klem

Sylvia sa...

Vasking gjør jeg selv. Men ikke hysterisk, men en vanlig sjau her hjemme, etpar ganger i uka, det holder.
Du er kommet skikkelig igang med julegavene, du. Me too....men jeg hopper fra den ene til den andre, og blir ikke ferdig med en av gangen, he he.....
Takk fo de fine tipsene lenger ned her....såååå mye fint og lett å lage. Mulig jeg må prøve noen ut....
Krysser fingrene for deg til ukas undersøkelse...tvi tvi, Vibeke . Og en herlig lørdagskveld ønsker jeg deg.
Klem

Ruths datter sa...

Fine ting du lager. Heldig de som får julegave av deg. Vaskehjelp høres supert ut. Ønsker meg en jeg også.
Klem

Nina sa...

Snille deg for en hyggelig kommentar du har lagt i bloggen min !

Det er jo skikkelig koselig å holde på med sånn innpakking og sånt - jeg har nettopp begynt med dette - men jeg ser at jeg burde begynt i januar for å planlegge julemarkedet i desember - hihi!

Ønsker deg en kjempefin uke!!
Stor klem,
Nina