onsdag 2. oktober 2013

HØST-Jepp og FLØRTEN fortsetter :)

YES! Det ER et faktum; Det ER høst!
Fikk dette konstatert midt i fleisen på tur i dag!
Blader føyk rundt ørene mine og vinden "svei" litt i kinna-
vet`kje heeeilt om eg ser frem til vind m/frost i!???
Men Ok, et steg om gangen så blir vel denne frostmakken
OGSÅ vant med det.....ære være ULLUNDERTØY! hehe

I dag ble alle skjell gjemt bort-skuffer og skap
ble plyndret for å finne høsten!
Jammen fant eg en del også, tidligere skogturer lønte seg!
Masse kongler og ellers det meste eg 
har kjøpt på Nille fra tidligere ;)
Litt etter mottoet; "Man tager hva man haver" hehe

Ble da ikkje såååå verst?
Men VIPS så står nissene på bordet hehe


Førske sokk FERDIG  og GOD gang på nr 2 :)
Blir KONGE sokker gitt! Passer UTMERKET PERFEKT!
Eneste endring eg gjorde var at eg avsluttet tåen med å felle
hver pinne inn til 6 m pr pinne 
og så strikket eg dem sammen, 
eg liker ikkje så godt spiss tå :)  


Måtte innom lageret å forsikre 
meg over at eg fortsatt hadde et
stabilt og solid SOKKEGARN lager hehe

Går for det meste i Opal, Regia, 
Arwetta, WM, Cherry Three Hill
og 3-4 andre typer som eg her i sofaen 
ikkje husker hva heter! WHAT!??
Ække mulig *ler* 


Økt 11/100 Dag 13
#hundredagersprosjektet

Som nevnt tidligere så var det litt kaldt og høstig i dag, 
men eg slo gårsdagen med 500 m!! JuHUUU
Hadde det ikkje vært for en HEST utenfor et gjerde hadde
eg GARANTERT bikket 3 km i dag, DET er ukas MÅL ;)
Tok ingen sjanse med en stor Fjordning, iallefall ikkje
uten epler i lommene hehe 


Når man så kommer hjem og stuper 
i dusjen og daler i sofaen og blir
servert DEILIG brød med fetaost og salat ;))
Mmmmmm er overbevist om at 
eg har BESTE mann EVER ;)


Nå er det snart på tide å tenne LYS, 
lage matpakker og gjøre seg klar for en kwell i kroken!
Den skal virkelig NYTES ;) 


Vil også TAKK deg bla for at du holder ut her hos meg, 
for alle koselig kommentarer og "heia" rop!
Det inspirerer meg og holder meg gående ;)





KOooOS deg masse og ha en
fortreffelig herlig aften ;)






Go`klem fra en oppglødd Vibbedille ;) 

5 kommentarer:

Nina sa...

For noen nydelige farger, både på lysbrettet og de tøffe sokkene! Kooos deg utover kvelden!

Unknown sa...

Etter en lang og varm sommer er det faktisk både koselig og deilig med høst. :)

Flotte farger du har valgt til sokken din. I dag kom min bok i posten, og jeg har kost meg med å bla i den. :)

Sylvia sa...

Heia Vibeke! Hadde jeg vært med deg i dag, hadde jeg fått fjordingen inn bak gjerdet igjen, så kunne du gått videre, uten epler i lomma. PST: ta med deg gulrot neste gang, da. De elsker det også. Tilogmed drops:)

Sokken din er knallfin!!! jeg har planer om noen kosesokker, men du vet jeg ikke liker å strikke det......uff, men det er nødvendig !

Litt av et garnlager du har. Jeg har mye sokkegarn, til ikke å være glad i å strikke sokker, men jeg har en venninne som prøver å omvende meg, så jeg får det i gave hele tiden. Er hun ikke morsom.

God tur i morra......det er litt kaldt om dagen, ja..............lykke til. Klem

Arielle sa...

Nydelig høstlys fat du har laget man blir jo glad å se på det.
Rå herlige sokker.
Flotte farger du har valgt, nå får jeg jo bare mer og mer lyst at boken min må komme snart. :-)

hobbyvenn sa...

Nydelig lysfat du har laget. Ser så koselig ut.
Sokken din ser også så fin ut. Herlig fargevalg.
God tur på turen i dag. Klem