torsdag 10. oktober 2013

A VERY adventurous day!!!!

Legg merke t denne damå!!!
Anne Mai, e ei dama med et ENORM stor hjerta, 
MANGE måter!
SJELDENT at eg treffe nogen for første gang som både
får meg til å fella tårer + å få meg t å le så eg grine!! 
Eg følte meg SÅÅÅÅ hjemma+ eg kjente meg igjen i mye
av det hun fortalte og sa, hun er ei virkelig DAME!!!
Strålte glede og positivitet, varme, omsorg,
ja HEILA spekteret vil eg sei!

Eg ble "Kjent" med henne på Facebook i vår, 
da hun åpent fortalte at hun hadde fått kreft og starta
sin største kamp EVER
hu e ei dama det står STOR respekt av!
Måten hun takler dette på er enorm!
Sjøl eg e "syk", men jaggu har eg lært MYE av henne
det siste halv året :)

Hun er ei dame som eg virkelig 
VIL bli MER kjent med!!!

TAKK Anne Mai for den DU er <3 


Anne Mai hadde halve hagen 
med Habibi sin FAVORITT urt!
NANA! Eller hette det noe annet her? 
Pepperminte eller noe, 
uansett, eg fikk nesten ein HEILE bærepose med hjem
og JUBELEN ville ingen ende ta da eg ga den til Habibi!
Han hadde akkurat satt seg ned med Sitronkylling
som han hadde laga og tok ein neve med Nana og strødde
over middagen og NØYD det!!!

Nå har me ein KJEMPE bunt 
hengende i kjøkkenvinduet
så nå først blir det te et par dager før herligheten
tørker etter hvert og Habibi bruker det i middager etc 


Anne Mai er The Queen of Enjo
et produkter eg eier litt av, 
og syns det er ypperlig, eg har det eg trenge til badet,
men i dag fikk eg ei suverene kjøkkenfille, brillklut
OG sminkeklut! Gjett om eg skal 
testa på mascara`en i kveld!
(Ja hvis eg ikkje grein vekk alt når eg var der på besøk hehe) 


Økt 19/100 Dag 21
#hundredagersprosjektet

Da eg kom hjem sto som sagt middagen på bordet, 
men eg bobla sånn over av POSITIV 
energi at eg hadde ikkje ro i rompa til 
å sette meg ned, eg bare MÅTTE ut på tur!
Ikkje bare det, men Habibi svelget middagen og blei med!!!
Det var utrolig KOSELIG, 
men eg langa i vei og hadde
IKKJE tid for noe "lalla" tur 
så han måtte bare henge med!
Var overrasket hvor god form han egentlig hadde hehe
Ble en flott tur hvor me både dompa borti
2 rådyr, en HAUG/Flokk?? med fasaner 
og masse KUER hehe
Me koste oss og hørte på masse god musikk!


Da eg endelig dalte ned i sofakroken i 5 tia kom niesa mi
på besøk, det er hun eldste til storebror min ;)
Det var hennes bryllup me var i i mai :)
Hun er SÅÅÅ skjønn! 
Nå kan eg fortella HEMMELIGHETEN
eg hadde her tidligere hehe Eg skal bli Grand Tante
IGJEN, har jo BabyJr som vandrer innom bloggen her
til tiden, men kommer det ei lita Prinsesse <3 
I begynnelsen på mars komme nurket <3 
GJETT om me GLEDER oss :) 



Dette har vært en SÅÅÅÅ positive
og fantastiske dag at eg bare sitter her 
å NYTER den GODE følelsen eg har inni meg!
Akkurat som eg e forelska, jaja eg e jo DET og då, 
men alt sammen bare føles såååå GODT!!!


Nå skal eg nyte kwellen her med Habibi
og ungene og bare KOooOSA meg!
Jepp, eg er jysla RIK ser du!!!






KOS deg masse DU også
og NYYYT kvelden med dine ;)






Go`klem fra ei LYKKELIG Vibbedille ;) 

3 kommentarer:

Sylvia sa...

For en herlig historie, Vibeke . Og det er så fantastisk å bli kjent med nye folk, også på nett. En av mine bestevenninner heter Marianne og bor i København, og vi ble kjent gjennom bloggene våre. Det er et vennskap som vil vare livet ut. For over tre år siden var jeg i mannen hennes begravelse, og for en mnd siden var jeg i datterens bryllup . Gleder og sorger i livet, men sammen.

Og tenk så blir du grandtante igjen til neste år. Du har vel allerede satt igang babystrikkingen!!!?
Klem

hobbyvenn sa...

Det er så deilig med slike dager der alt blir så positivt. Og de fleste dager er jo nettopp positive om vi bare husker å kjenne etter...
Tenker nok at du allerede er i gang med planleggingen av diverse "prinsessestrikk". Ønsker deg og dine en riktig god helg!

Unknown sa...

For ein herleg historie du har å fortelja idag ! Eg kjenne positiviteten strøymer ut fra bloggen din ! Herlegt ! Det gjer så godt å lesa, er med og oppmuntrar når livet ikkje alltid er like lett!
Tusen takk for at du er du og deler med oss andre !
Ha ein super fredag og ei flott
helg !!!