søndag 8. september 2013

New Sweater For Jr

Der var jammen meg genseren til Jr ferdig!
1 uke og 292 gr Holen Garn senere fikk eg
en enda lykkeligere gutt!

Han har selv bestemt farger og "mønster"
så nå er han designer hehe

Med andre ord er han KJEMPEfornøyd! 

Han syns det er kjempegøy å ta bilder bak ved
fjellskrenten her med bor så eg legger
bare til litt bilder eg, kos deg og nyt en deilige genser ;)




Garnet stikker en del så ja, han bør og VIL
ha lang genser under ;)
Men tenkte eg skulle kjøpe en flaske med Soak
og satser på at den klør mindre etterpå ;) 



Måtte bare trixe litt, på bilde til høyre ser du
at eg har sydd litt maskesting bare for
å gjøre det hele litt anderledes ;) 


Selvfølgelig må man ha Fine Lapper i nakken!




I går kveld starta eg på et par sokker i garnet eg viste
og nå er eg klar for en hæl!
Fy søren de blir fine altså, så JA
eg skal bestille MER garn, siden eg har
såååå lite sokkegarn hehe






KOS deg masse og ha en
herlig SØNDAG ;)






Go`klem fra en kjempe fornøyd Vibbedille ;)

3 kommentarer:

Sylvia sa...

For en flott guttegenser. Og fargene er herlige sammen. Litt av en designersønn du har, hi hi
Du kan også forsøke med litt eddik i skyllevannet, for å få den mykere. Eller noen runder i tørketrommelen, men ikke for lenge..........
Du har vært kjapp med strikkingen, men det er en glede å strikke til ivrige gensereiere, så da slår Turboen inn.

Nå har jeg vasket og hengt opp tøy, og brukt opp den lille energien jeg hadde i dag. Nå er det sofakroken neste.....men strikking orker jeg ikke. Tror jeg leser istedet. Mulig jeg skulle tatt en burn, slik du pleier.......men det er så søtt.
Ha en deilig kveld, Vibeke- turbostrikker. ;)

Bundingen sa...

Striper er alltid fint, og for noen farger Junior har valgt! Kjempestilige sammen! Lett å se at han er fornøyd, og det gleder nok et mamma-hjerte vil jeg tro.

Fortsatt fin søndagskveld!

Klem fra Ingunn

Mitt lille roterom sa...

Herlige bilder av en fornøyd Jr :)

Ha ei super uke!
KLem!!