tirsdag 10. september 2013

Knitted Christmas Gifts

Første raggsokk i det SØTE garnet er ferdig :)
Elsker når det blir systematiske striper, men digger
også fullstendig KAOS sokker :) 

Har begynt å VURDERE om disse skal bli en julegave(?)
Kjenner nemligen en veldig søt og ullsokkeglad person!
Hmmmm time will tell ;)  


Anyway, første JulegaveØNSKE er rullet inn og siden eg har
LAGER av garn kunne eg også 
denne gangen bare vandre inn
å hente det absolutte PERFEKTE garnet 
til Dette Prosjektet! 
Regner med en snarlig oppstart ;)  


I dag tok eg inn siste rest av solsikkene, pga MYE vind var
flere av dem ødelagt og noen ikkje helt utviklet, 
men alikevel nok til å lyse opp litt her i kwell:) 
Litt Hortensia var også knekt så 
den fikk også være med inn :)



Er ikkje helt i form tror eg om dagen, 
i dag BURSOV eg 3 t på ettermiddagen
og kjenner eg er litt dorsk....


Men nå skal eg ta å strikke litt og satser
på at kvelden likevel blir bra ;) 






KOooOS deg og ha en
herlig kwell DU også ;) 








Go`klem fra en litt slakk Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Kristine T. Davidsen sa...

Da hadde du digget de melerte sokkene jeg strikker i Viking Sportsragg for tiden. Virkelig psykedeliske.......... ;-) Men mottager e fornøyd og d e d viktigste!!! :-)

hobbyvenn sa...

Så herlige farger på de sokkene.
Og genseren til junior ble jo kjempefin! Du verden så rask du er med pinnene. Lykke til med alle julegavene. Blir nok mange glade mottagere. Håper du får en fin uke.