søndag 11. august 2013

I have a secret!

Fikk en EVENTYRLIG herlig nyhet i dag
som gjorde at eg rushet inn på GarnLageret
og fant disse NYDELIGE Chasmere møstene.

Eg var sååå heldig å få ta i de hos
Rasmilla, men dessverre ble det kun solgt
i en begrenset periode.....
men det er MYE annet fint da!

Eg skal SNAAART gå i gang med
Dette og det GLEDES stort kan du si ;)
Både til å strikke og til det store som skal skje!
Å nei, det er IKKJE BabyJr som skal
blir storebror, men min munn er
lukket med 7 seil :) 



Jadda, SØNDAG = Biltur med Solstråla :)
Me kjørte helt ut til Tungenes Fyr og gikk en
herlig tur, me gikk ca 1 km for å komme dit og så var
det ned til HAVET og vandre på svabergene ;)

Neste gang blir det spasertur rundt HELE neset!
Da skal også Habibi og Jr bli med :) 


Dette er fullstendig HIMMELSK for meg, tror det eller ei, 
men hadde det ikkje vært for en meget snarrådig
kirurg for noen år siden hadde for lengs vandret heden........
TAKKER de som takkes kan for at eg opplever denne dagen :)
Har virkelig MYE å leve for <3  


Selv om det kreves en del medusin for å klare det eg har klart i dag
er det et STORT skritt bort i fra sofakroken-
GLEDER meg å fortelle fastlegen min om alle turene
eg har hatt-tror han blir stolt ja :)

Planen er at det SKAL fortsette utover høsten, 
og drømmen er å vandre langs Sele stranden på
en skikkelig værhard høstdag :)
Virkelig kjenne at det røsker i ansiktet 


Eg kunne bare sittet her eg :) 


Verdens beste turvenn og sjåfør <3  


Vet`kje heilt om det KAN sidestilles med
 Tsjajkovskij, men idyllisk var det :)

Hadde Jr vært med ja så hadde han nok badet



To litt slitne bein daler inn i bilen
og snuten vendes hjem til deilig biffmiddag ;)

Ikkje verst å være på tur når det kokkeleres
hjemme og det bare er å sette seg til dekket bord <3
Snille gode Habibi <3



Nå skal eg sitte å nyte denne flotte dagen
og kvelden som kommer, strikke litt
og bare kose meg ;)
Har fått ladet batteriet for en stund nå :)




KOooOS deg masse DU også
og ha en STRÅLENDE kwell ;)
Super uke i vente også ;)






Go`klem fra en LYKKELIG Vibbedille ;)

7 kommentarer:

Margot sa...

Det garnet lukter noe innmari, til det blir vasket. Kos deg, har 11 nøster liggende i tilfelle du går tom. Har strikket to prinsetepper av det, det ene som det skal være, det andre med dobbelt garn og uten den ytterste borden.

Sylvia sa...

Wow, du er litt av en spreking, Vibeke. Så deilig å være på tur. Friskt og godt.
Jeg har vært hjemme og vasket og ordnet i dag. Det trengtes.....bla støvsuging BAK sofaen, he he
Ellers kribler det av kreativitet i meg for tiden, og malersakene mine er tatt frem igjen. Jeg kan nesten ikke vente med å komme hjem fra jobb om dagen, for jeg skal male. Men det går ut over strikkingen, da.
Heeeerlig garn du har der. Jeg skal nok en tur innom Rsmilla i september, for da skal jeg til København igjen. Jippiiiiii gleder meg.
Ha en fortsatt herlig søndagskveld. Klem

Ina sa...

Fine bilder, så ut som en herlig tur i finværet!
Bra du kommer det opp og ut, frisk luft og bevegelse gjør underverker for helsa :)

Blir spennende å se hva du tryller fram av de nydelige nøstene :) God kveld!

Unknown sa...

Hei ! No har eg hatt ei laaang kosestund i kveld,med å lesa bloggane dine !
Fantastisk flotte bilder av tur og
garn - julegaveidear og ei kjempekoseleg skildring av dagliglivet ditt !
Du deler alt på ein så positiv måte,
blir i godt humør av det !

Ha ein flott søndagskveld !

Ruths datter sa...

Så fint innlegg du har i dag. Herlige bilder fra turen din. Flott ser du ut selv også. Aldeles nydelig i den rosa dressen. Elsker sånne turer selv. Svøpet du skal lage blir nok fint så flink som du er til å strikke.
klem

siddisisalou sa...

Så kjekt med tur bare mor og datter. Det er virkelig verdifull tid. Strikkeprosjektene dine står i kø, og det ser veldig spennende ut. God å høre at du er i god for og nyter tilvœrelsen. Ingenting er så vakker som tur på Vestlandet når vœret tillater det.

frksnupp sa...

Heldige baby! Det blir nok superlekkert. Takk for fine ord i bloggen min, det varmer!