torsdag 4. juli 2013

Roadtrip and SHOPPING!!!

I dag var eg opp halv 8!!!! OMG!!!
Stefano d`Milo skulle til DyreDoktoren før kl 10!

Han ble levert og tatt i mot i gode hender ;)
Nervøst la Solstråla og meg ut på langtur ;) 


Kjørte til Bryne, Solstråla er sjåfør ;)
Gikk strålende og eg "glemmer" at eg er lærer! hehe 

Ble Shopping av NYE koseklær og frokost ;)
Hadde jo all verdens tid, 
så me kjørte oss litt "vill" til tider hihi


 Men OMSIDER fant me IdèStova 
og ALT det NYDELIGE garnet!
Hekkan her var det MYE lekkert Rowan garn!

Meeeen, eg var konsekvent!!!
Skulle jo bare ha litt Petunia hehe


 Videre gikk turen til FLOTTE Sele Strand!
Fy hamparæva her blåste det, men akk såååå herlig!!!
STORE bølger og mye "bråk" NYDELIG!

Eg ble fullstendig "Tatt av Vinden" MoHaaaaa 


Suveniren ble 5 forbudte steiner.....
Jepp det er visst ikkje lov..... 


SEEE "forsiktig" eg shoppa! Stolt!!
Men nå har eg ALLE de fargene eg ville ha, 
en hel brun serie og en grå serie ;)

Jadda, blir såååå fint atte ;)) 


ALT har gått fint med Go`gutten, bortsett fra at han
savner et par "baller" *Ler*

Han har fått hele dobbeltsenga som tumleplass, 
fikk med Senge Bleier fra Dyrlegen, 
men han har så langt ikkje
kastet opp eller tisset+at han var helt eksemplarisk
på klinikken. Ingen biting eller kloring ;)


Nå er eg helt skutt og skal krype inn
i senga ved siden av skjønnasen og SOVE!
Jepp, det er det eg skal!

Etterpå blir det strikkings vettu ;)





KOS deg masse og ha en
FORTREFFELIG 
herlig torsdags kwell ;)







Go`Klem fra en lettet Vibbedille ;)


2 kommentarer:

Wenche sa...

Det var en meget kontrollert shopping må jeg si. God bedring til pusen :)

Sylvia sa...

Stakkars pusen, da...... Håper han føler seg litt bedre etter en hvil sammen med deg, hi hi
Jaggu var du flink til å holde deg i skinnet med kun 4 nøster garn! Det var vel en supplerende til de jeg sendte? Ser du har den samme fargescalaen. Det er et godt garn, iallefall.
Nå har det gått i ett i ettermiddag, med hundetur, middagslaging og baking samtidig. NÅ er det tid for klirring av strikkepinnene.
God kveld i stua.