fredag 26. juli 2013

Mother Dauther Day

Har plukka masse stein og skjell på de mange strandturene
me har hatt i sommer og endelig hadde eg NESTEN nok
til et lysbrett, må nok spe på med enda mer ;)

Men syns det ble fint og SOMMERLIG ;)  


Var å hente Solstråla på jobben i dag (Elkjøp) for me skulle ha
NOK en dag med kjoleshopping, dvs kjolen til bryllupet var
enda ikkje i havn.......

Men, først ble det middag, 
prøvde frityrt kylling i søtsur saus, 
da eg smakte på sausen husket eg at det var jo DEN
eg ikkje likte (Gullfiskhukommelsen) MEN heldigvis hadde
Solstråla fått MASSE chillisaus til 
vårrullen så eg dyppet der hihi
Ble en deilige middag ;)

Gode og mette kjørte Solstråla strålende videre
og me endte på Madla Amfi og fant drømmekjolen
omtrent med ÈN gang-hun var et SYN for øyet ;) 

MayBritt/Svinsa er i byen og bor på Rica så da ble det
bollekaffi der en times tid før me fortsatt på hudsalongen
på Madla-Solstråla skulle ha mer øyevipper hehe
Der hadde hun avtale kl 20-ferdig 21.30-
JA det ble en virkelig LANG dag og det var
NYDELIG å dale ned i sofakroken å få servert KAFFI ;) 


Det ble en spennende kjoleprøving med sko!
Kjolen er fotsid og Solstråla er ganske lav, men med 14 cm
høye platå/stilett ble det aldeles PERFEKT ;)

Satser på at eg får LOV å legge ut bilde på lørdag ;)
Kommer også bilder av Umaro nr 2 i løpet av helga ;)


Nå er eg SÅÅÅ trøtt at eg ser
2 søndager midt i uka!

Satser på å sove litt i morgen, 
har å stryke det eg skal ha på meg på lørdag + 
eg skal lage 2 stk Cafè Sting Sjokoladekaker
og på kvelden skal eg skravlestrikke med MayBritt igjen ;)
Enn så lenge har ikkje migrenen vist seg og eg håper eg
styrer unna nå i helga iallefall!
Det er uka for det nå, men med litt FLAKS
kommer den tidligst på søndag, krysser fingrene!!!



stikker eg å legger meg ;)





Sove godt du også, 
ha en GOD NATT og en
FLOTT fredag ;)






Go`klem fra en fornøyd og trøtt Vibbedille ;)

Ingen kommentarer: