tirsdag 16. juli 2013

Gray and Cozy day

Nå er klut 8 ferdig og nr 9 er påbegynt ;)
Eg ga de 2 første til min niese siden hun 
har helt nytt kjøkken ;)

Det er Bird Cherry  som er ferdig her og......


......her er det Rowan Tree som er påbegynt ;)

På lørdag skal Solstråla en tur til Stavanger Sentrum
og da har hun et oppdrag for meg:
Nemlig å raide "Søstrene Grene" og prøve å finne en slik
koffert eg såååå gjerne vil ha!!
Der skal eg samle ALT sånn smått eg strikker til oss selv +
hun skal sjekke om de har oppvaskkoster i tre, 
JEPP her skal det males og lages JULEgaver MoHaaaa

Jadda, bare så du og vet det;
JULA kommer søren meg kjappere enn hva me tror-
det rare er at den kommer raskere for hvert år!
SKREMMENDE *fniser*
(Jepp, eg ELSKER Jula!) 


En utsikt 1 mill verdig hehe
Balsam for sjela.....men AKK så vått og grått idag!
Desto bedre samvittighet har eg for å ha strikket på Umaro
hele dagen og det eg nesten gjøres inne!
Er jo tortur å sitte med ute med 2 kg alpakka
i fanget når sola steiker ;)

Nå kan eg snart telle anntall omganger igjen på èn hånd!
JuHuuuuuuu 


Åååååå det går såååå treeegt, men for all del-
dette ser jo ganske så bra ut??
Satser på at det blir MASSE basilikum til å lage pesto
av i løpet av denne sommeren iallefall ;) 


Eg VET at eg syns eg har verdens BESTE mann, 
men Habibi er bare HERLIG!!!

I går hadde eg en dårlig dag forsåvidt, 
magen og eg var langt fra venner og av og til er det slik
at medisinen eg bruker ikkje alltid hjelper
slik EG vil, men som oftes går det greit ;)
Smertestillende er alltid godt og ha anyway ;)

Så oppmerksom som han er kom han hjem med
20 NYDELIGE roser i rødt og cerise <3 
Det er såååå lite han kan gjøre på slike dager, 
men ROSER får meg alltid i godt humør ;)

Mange ganger tenker eg på det, 
me har vært sammen i snart 23 år, gift i 22, 
eg har vært syk i 12 av disse-det er jammen ikkje bare
bare for en mann! EG må si en beundrer han stort!
Eg har aldri hørt han har klaget pga dette, han har stått
på, tatt ungene, laget på middager, vasket hjemmet osv
Det er faktisk ikkje alle menn som hadde gjort det, 
har hørt flere historier hvor mannen har gått-
og eg kan ha forståelse for det også......

Da eg ble ødelagt i januar 2001, lå eg på SUS til
18.september samme år, foruten 2 uker perm
på sommeren da eg var hjemme og ble gravid med Jr hehe
Var jammen ikkje bare-bare det heller hehe
(Ikkje misforstå, han var HØYST planlagt )

Eg må si eg er veldig fornøyd med Habibi ;)





Nå er eg straks klar for å pliktstrikke en times tid
før eg fortsetter med klutestrikken ;)
SKJØNNER du er drittlei av å se kluter hehe, 
men SNART kan eg vise noe nytt, 
bare det at begge de store prosjektene er foreløpig
HEMMELIGE MoHaaaaa

Etterpå skal eg strikke BARE 
ting EG vil ;))






KOS deg masse og ha en
EVENTYRLIG flott kwell ;)








Go`klem fra en GLAD Vibbedille ;))


6 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg blir aldri lei av klutene dine, og heller ikke kjærlighetshistorien til deg og Habibi. Det er så godt å høre at du har en EKTE mann og ikke en fjott. Kos deg med kluter og hemmelige prosjekter. Klem fra Kristin

Unknown sa...

Jeg blir aldri lei av klutene dine, og heller ikke kjærlighetshistorien til deg og Habibi. Det er så godt å høre at du har en EKTE mann og ikke en fjott. Kos deg med kluter og hemmelige prosjekter. Klem fra Kristin

Sylvia sa...

Håper dagen i dag var mye bedre enn den i går. Jeg vet ikke hva som feiler deg.....men det er sikker en " usynlig" sykdom, som folk ikke tenker over, hvis de ser deg kun når du er bra eller har en fin dag. De vonde dagene er du jo innendørs for deg selv.
Mannen din er helt fantastisk, Vibeke. Jeg har også en slik snill mann, som tar seg av det meste, og skjemmer meg rett og slett bort. Akurat nå er han og sønnen vår ute og maler fronten på vår og naboens leilighet, og de har (heldigvis) ikke sagt at jeg også må......følte ikke for å male i dag, kremt. Men en dag må jeg også.
Anyway.....klutene dine blir jeg ikke lei av, det er jo supre gaver, også er de så lekre også.
Jeg har planer om å starte et nytt prosjekt ganske snart....kløri fingrene......morro uansett, bare det dreier seg om håndarbeid. Og garn har jeg jo liggende.
Ha en deilig kveld sammen med Habibin din. :)

Sylvia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ruths datter sa...

Flotte kluter du lager. Alt du gjør er jo bare kvalitet. Det skulle vært skrevet med store bokstaver. Ønsker deg og din snille mann gode dager.
Klem

Unknown sa...

Nydelige kluter! Du er så flink!