onsdag 3. juli 2013

About receiving gifts ;)

SEEEE ka eg fikk i Posten idag!!!
Man skal være forsiktig med hva man ønsker seg altså!
AKKURAT slike farger eg ønsker til klutene mine!!
Garnet kjentes utrolig herlig ut-må bare få ferdig kluten som
henger på pinne så skal eg teste det ut!

TUSEN TUSEN TAKK

Ble helt satt ut eg når eg få slike herlige pakker ;) 


bare vise hva eg har 
i en skoeske på Garnrommet mitt;
Opp den eska har eg ALLE 
kort/lapper/brev som eg har mottatt
fra DERE-dvs dette er ting eg 
har mottatt etter at eg startet å blogge ;)
Noen ganger følger det med en gave andre ganger
brev/kort med masse fine ord ;)

Eg har blogget på denne bloggen ca 2,5 år 
og på den forrige i ca 5, 
dvs at det har jammen blitt en del i postkassa vår!
Talte faktisk over de i dag og hele 247 kort/brev
har kommet til meg fra dere!

Føler meg utrolig ydmyk!!!
Noen brev er lange hvor eg blir fortalt at det
eg skrive hjelper vedkomne i hverdagen-
DET er ganske sterkt
å få høre, ja for eg gjør dette som kos, men ingenting
er bedre enn hvis det er til hjelp for noen ;)
Det er til hjelp for meg også, 
man får liksom UT noe ;)

EG vil gjerne benytte anledning til å takke
nettopp DEG for at du akkurat nå sitter her hos meg
og tar deg tid til å lese hva eg skriver-
det betyr utrolig MYE!
TUSEN takk!!!




Akkurat nå er planen å slenge seg en time på sofaen!
Dagen i går har allerede gått i glemmeboka
for den var jammen ikkje no god, 
men den ødela nattesøvnen til i dag pga
alle timene eg tilbragte i seng i går hehe
Men det skal bli GODT å blunde et øyeblikk ;)

Etterpå blir det STRIKKINGS vettu ;))






KOS deg masse og ha en
fortreffelig herlig onsdag videre ;))







Go`klem fra en lykkelig Vibbedille ;))


5 kommentarer:

Sylvia sa...

Fordi du fortjener det, Vibeke.
Og takk for det som kom i postkassa mi i dag også. Masse herlig garn.
Petunia er et deilig garn, spesielt til kluter. Og det var det garnet jeg brukte til Koralljakka mi også. Koselig at du ble overrasket.
Klem

Unknown sa...

Heldig er du, men jeg tipper at i det lange løp så er det du som gir bort mest:-) Har gjort det jeg også men fant ut ved å prøve meg på en alternativ giveaway at folk bare kommer løpende når man kliner til, ellers leser de ikke bloggen min. Så nå har jeg det litt på vent og blogger når jeg gidder. Ikke for å holde interessen oppe. Men jeg skulle virkelig ønske at flere hadde sånn like sak på bloggen sin, eller face side som du for det er enklere å gi tilbakemelding slik noen ganger når man er på leseracer runde ;-) kos deg med garnet, du lurte meg med på Bittamisiden du, så nå skal jeg strikke Goat Willow klut for å bli kvitt litt restegarn :-) ha en fortsatt god sommeruke :-)

Vibbedille sa...

Det er sant som du sier, at flere kommer når man kliner til. Men nå har eg diverse tellere og tallet ligger stabilt på noen og 20.000 pr mnd, men det øker selvfølgelig i antall kommentarer akkurat på det aktuelle innlegget.

Etter hver store GiveAway merker eg også eg oppgang i NYE som fortsetter å lese og kommentere så eg tror eg har de fleste med meg jevnt hele tiden.

Nå fremover i løpet av sommeren tenkte eg å ha små, kjappe impulsive GiveAway som bare PLUTSELIG dukker opp ;) DET er også gøy ;)

Beatrice Blålid sa...

Synes ikke det er det spor rart at du får mye tilbake for bloggingen din! Denne bloggen er den jeg har fulgt lengst og hyppigst av alle blogger jeg noen gang har fulgt ;) Og jeg kommer nok til å fortsette å følge deg :) Denne er et lyspunkt i en ellers mørk og tung hverdag; du er alltid så positiv, og det smitter! Klem <3

Unknown sa...

Ja, jeg ser at du har mange følgere og lesere, men så er du noe for deg sjøl og da. Den ukuelige optimismen din slår jo tvers igjennom pc skjermen, og man har alltid lyst til å lese videre selv om man kanskje ikke lager fuglematen, eller kopierer det du strikker på . Jeg er nok litt kjedelig i forhold til deg, men det kan jeg bestemt leve med. Så kan jeg heller kose meg her hos deg som alltid sprudler selv om du er sliten, for jeg har nemlig evnen til å glede meg over andres suksess og det er jeg veldig veldig glad for. Hadde nemlig vært kjedelig ellers. Mange sommerklemmer fra Kristin