mandag 17. juni 2013

Smårester KAN bli helt MAGISKE ;)

Denne gangen var det Mandarin Petit rester eg fant frem, 
det er utrolig hva du kan hekle i den minste rest! 


Har heklet Coaster denne sommeren og eg ;)
Kan vel egentlig ikkje få nok av det??

Eg heklet 20 stk i fjor og nå 12 ;)

Du finner mange flere Coaster Her 



 
Eg brukte heklenål nr 2,5 mm
og det gikk KUN 4 gram garn pr stk!

Det er derfor ikkje snakk 
om lange tråden du trenger, 
ENDELIG noe man kan bruke 
de BITTESMÅ nøstene til ;)

Koselig og kjapt å hekle, 
ikkje minst er oppskriften enkel å memorere ;) 


Dagen i dag har vært FLOTT!
Nå er det FERIE fra TaeKwon-Do treningen til Jr
og den ble avsluttet med Gradering og Jr besto
både i praksis og teori ;)
Nå er han den STOLTE innehaver av GRØNT belte ;)
Neste belte er blått, så rødt og SÅÅÅÅ er det SVART!
Men, det er god del mellomgraderinger (striper på belte)
på hvert belte så MÅLET er 
å ha det svarte før han er 18 år ;)
Han er iallefall veldig flink og han elsker det, 
DET er det viktigste ;)



Dalte ned i sofa sent i dag, 
men er eg klar med strikketøyet!
Startet på en ny serie i dag; Homeland 
Gikk glipp av den på Tv, men har hørt MYE
bra om den så er eg klar for action ;)





KOooOS deg masse og NYT
denne FINE mandags kwellen ;)

På FREDAG er det SOMMER FERIE ;)
JuHuuuuuu






Go`klem fra en lykkelig Vibbedille ;)

4 kommentarer:

Solveig sa...

Flotte brikker :-) skulle ønsket jeg hadde lært meg å helle ... Husker fra barndommen at jeg fikk kikk fordinjeg holdt heklenålen som en strikkepinne . Må,fåmælte denne angsten for jeg skulle gjerne tryller med heklenålen.

Alltid like kjekt å hilse innom :-) kos deg med Homeland ...

Ulltulla sa...

Blir glad kvar gong du skriver nye innlegg, du er ein inspirasjon, både når det gjeld handarbeid og når det gjeld korleis du taklar det livet slenger i trynet på deg! You rock!!

Kos deg med Homeland, fantastisk serie!

Er gradering for mine to minste i morgon, i kampsporten Kali. Spennande!

Bitt@mi sa...

De ble utrolig vakre!
Og jr er bare helt supertøff! Det må du hilse ham med:)

Fru Keilegavlen sa...

Utruleg flotte! Mønsteret må lagrast, så kanskje eg må hekle nokre sånne eg og.
Jr er berre supertøff!! Utruleg flink!
Ønskjer deg ei fin veke og gler meg til å sjå kva meir du tryller fram framover.