lørdag 1. juni 2013

Promotering av eget Ego ;)

Er man GALER man gal MoHaaaaaa

Måtte jo ha NOE på ryggen når
muligheten bød seg ;)

Genseren i seg selv var ganske så lekker
og herlig kvalitet ;) 


Selvfølgelig trenger man en bukse også, 
syns det ble noe drøyt å ta den i hvitt-
men lys grått går fint ;)

Kunne du tenke deg å Designe din helt personlige
KOSEDRESS?? Da kan du ta en titt HER INNE! 

Min genser er varemerke Herre Hoodie-
er flere modeller, men denne fikk eg i fjor også
og bestilte likt denne gangen, bare noe mindre ;)
Var redd for den skulle ble lite romslig sist og bestilte XXL!!!!
Denne eg har på meg her er i str L og veldig fin i størrelsen ;) 


Det BESTE med genseren er denne type hals!
Litt høy og veldig god ;)

Dressen fra i fjor har eg vaske UTALLIGE ganger
og stoffet/fargen og ikkje minst trykket er akkurat like fint ;)

Selv om dette er en norsk nettbutikk så vær litt Obs!
Varene lages og sendes fra Tyskland så
det kommer mva/Toll på det over 200,-
Genseren kom på totalt 540,- inkl toll/mva og frakt
Buksen kom på 530,- inkl toll/mva og frakt
Men det er en dress eg kan ha i mange år!



Da er det tid for KOooOS!
Må jo innvie den hehe

Har lagt opp til Umaro 2 og er
klar for dagens økt ;)





KOS deg masse og ha
en herlig lørdag ;)


Her blir det Pajèla og rekechips senere ;)
Habibi kokkelerer ;)







Go`klem fra en meget fornøyd Vibbedille ;)


10 kommentarer:

Anonym sa...

1.100 for en joggedress jeg ikke ville vist meg for andre mennesker (inkludert mann og barn) i??? Nei, ellers takk. Menn den passer perfekt til din stil.

Vibbedille sa...

Merkelig at med èn gang man skal kommentere negativt så må man være Anonym? Hmmmm Sier vel MER om DEG enn om meg?
Jammen godt du fikk noe å irritere deg over ;) ;) ;)

Lise "Lizzy" Engdal sa...

Folk er alltid så negative :P Kunne godt ha tenkt meg en slik! Men hva ville jeg hatt på den? Hmm, uendelig med muligheter! Får vente og spare opp til jeg kommer på noe fiffig...de har den jo i perfekt MEG grønn!

Vibbedille sa...

Eg bestilte GRØNN genser og svart bukse i fjor, og den grønne er utrolig flott i fargen-akkurat som ny plen om våren ;)

Sylvia sa...

Hei
Hvis man er fornøyd med noe, og man har det i årevis, så er det verdt alle pengene!!!!! Hvis du setter en strek alle de gangene du bruker det, så kan du regne ut hvor mye detkoster deg hver gang.......he he...hvis man er litt nerdete, da.
Kos deg i joggedressen, din du. Det er jo ditt navn som står på den.
Ha en riktig god helg, og takk for koselig hilsen.
Klem

hobbyvenn sa...

Så tøff dress du har kjøpt. Synes du kledde den. Stilig med teksten på ryggen også.
Forøvrig synes jeg det er utrolig feigt å kommentere negativt som anonym. Dersom en føler at en har noe negativt å si bør en jammen kunne stå for ordene med navn.
Flott teppe du har begynt å strikke. God helg! Klem

Vibbedille sa...

Må bare kommentere en liten ting, ang prisen-mulig det er dyrt, men hvis eg sammenligner kvaliteten på denne og de de selger på f.kes Session til 1-500-2.000,- er DENNE mye bedre! Har nemlig opplevd at trykkene på Session og DC har falmet etter allerede første vask. Trykket på mine er tynn gummi og det er ikkje snakk om at det blir slitt ;)
Da er det ingen dyr dress, iallefall ikkje siden eg har tenk å bruke den MYE!

Eg har ikkje iallefall ikkje et trykk på som eg ikkje kan stå inne for hihi

Er kjempefornøyd og den er virkelig god på, kommer ikkje knær i den en gang ;)

Anne Elise sa...

Stilig du er, Gro!
Skikkelig kosedress og så spennende å kunne lage den personlig!

Anna Therese sa...

Eg synes den var utrolig kul :)
Er kjekt med noe som ingen andre har :)
Ha en fin søndag videre!

KristinG sa...

Kjempeflott tips :D spesielt det du skriv om kvaliteten, kjem til å kjøpe meg ein slik eg og (dog med litt anna skrift på, hehe...)Så flott at du heile tida sprer godt humør og fantastiske tips om både strikking, mønster og supre nettbutikkar, sjølv om du har nok av andre utfordringar å slite med. ELSKER bloggen din!!! God klem fra meg!