fredag 21. juni 2013

Finaste fredagen ;)


Det er EVIGHETER siden me tok helgehandelen sammen
alle 4-derfor var det så koselig å se ungene komme
hånd i hånd bort til senteret <3 

Solstråla jobber som oftes eller er på skolen
så det er ikkje så mye me får gjort sammen alle 4, 
men IDAG har me "hengt" sammen hele tiden <3 


For første gang joiner Jr "Lan`et" Solstråla og eg pleier
å ha i salongen hehe Var stor stas det-
spesielt med NY pc ;)

Koste oss med ost/kjeks og etterpå forsvant Habibi
og Solstråla på kjøkkenet-
jadda, de skulle kokkelere sammen <3

Mens de gjorde det snek eg meg under dyna en times tid
og da eg sto opp ble eg servert hjemmelaga mini pizza-
HEKKAN det var GODT! 


Nå er dusjen unnagjort og 
man er bønnhørlig kledd i kosedress
og KLAR for fredags kwellen, den BESTE i året-
fredagen da SOMMERFERIEN starter!!!!!
JuHuuuuuuuu

Eg er i gang med Bittami sin 2.klut - 
NYDELIGE!

I kveld er det jo tid for "Mord & Mysterie", 
meeeeen da eg oppdaget at Top Gun skulle komme
TV2Sebra kl 21 var eg neeesten LOST!
Trooor nok han Tom vinner i kwell 
MoHaaaaaa






Håper DU og koser deg og at
du får en kjempefin kveld
og ikkje minst en FLOTT helg-
uansett vær ;)







Go`klem fra en GLAD Vibbedille ;)


2 kommentarer:

Sylvia sa...

For en kos dag dere har hatt, da. Ost og kjeks, nam nam....og det er koselig å være sammen med alle.
Her er det litt kaos, for mannen og sønnen er stuck i London, siden de ikke rakk flyet hjem i går. Og plutselig virket ikke visakortet........ Tror det vil ordne seg i løpet av dagen, for jeg vil bare ha de hjem igjen.
Dessuten skal Sophia på venninnebesøk her og der, og mange bor langt unna, så hun må kjøres. Og jeg jobber og jobber for tiden. Men kabalen går opp på et vis.
Nå er det to store kopper kaffe før jeg drar på jobb, så får vi se hva dagen bringer......
Kos dere med sommerferie og familiekos. Klem

Bitt@mi sa...

Det var en herlig fredag, å være sammen, alle sammen, er nok det koseligst som finnes:) Kluten ble knall i lime, men det er jo ikke noen overraskelse at det blir knallfint fra din hånd:) Det blir det meste, du er flink med farger og sammensetninger, og du tør prøve det som jeg feiger ut fra:)
God helg fortsatt:) Og klemmer til dere alle:)