torsdag 23. mai 2013

ZOKU- En Enklere Is ;)

Jr fikk en SKIKKELIG kul Ispinne maskin
av MayBritt da hun var her-han var i EKSTASE! 


I dag var tiden inne for å teste den ut!
Man kan IKKJE bruke sukkerfri væske, og det skal eg si
deg-det var ikkje sååå lett som eg trodde å finne Juice
MED sukker hehe 

Litt Jordbær hadde med og nå var me klar! 


Jr i dyp konsentrasjon!
Dette er SPENNENDE! 


Muligens ikkje den lekreste isen, men med fikk
det da til! Litt øving her så blir det nok de
lekreste ispinnene etter hvert!

Men det BESTE av alt?
Hele prosessen fra Juice til frossen is
tok KUN 5 minutter!
HELT SANT!

Dette her kan LETT bli en DILLE!
Ja for eg trengte jo FLERE diller hehe


Dette kule "Leketøyet" for voksne
kan du finne her inne eller i din nærmeste
Et Enklere Liv-Butikk ;)

Ikkje bare DET, men Her Inne kan du også
finne de utroligste tips og oppskrifter!
Dette blir nok en SOMMER utenom det vanlige ;)



Nå skal eg strikke, kose og se på 
Lark Rise to Candleford- en kjempesøt serie ;)






KOS deg masse og ha en
STRÅLENDE herlig dag!





Go`klem fra en ivrig Vibbedille ;)

2 kommentarer:

Guri sa...

Det er lov å la seg friste, er det ikke? Takk for tipset; en slik er jeg redd havner her i huset til sommeren, ja :)
Ha en fin dag!

sissel sa...

Ser godt ut, så kanskje en slik en havner her i huset også - går jo en del is. Takk for tips.
Kos deg med strikkeprosjektene du har foran deg :)