onsdag 29. mai 2013

Vellykket fremgang ;)

Ikkje det enkleste å ta bilde av, men litt feeling får man jo ;)
Hetta blir romslig og dyp slik at den forhåpenligvis henger
fint på ryggen-er leie av pynte hetter!

Der hvor den mørke smale stripa begynner starter også
raglan økingene, har nå 12 stk av de ;)

Foreløpig strikker eg frem og tilbake 
fordi eg vil ha splitt foran, 
etterpå skal det strikkes mørk kant 
i splitten og opp rundt hetta ;)
Å NEI, eg har ingen oppskrift til dette vidunderet hehe
MEN satser på at mine notater KAN bli
forståelige for andre strikkelystne hehe

Får se når herligheten er ferdig, 
er det interesse for det så skal eg renskrive skribleriene
og legge det ut her på bloggen ;) 


Planen er å strikke med de lyse lime fargene til eg er ferdig
med raglan, deretter ønsker eg å gå over til de lyse fargene
for så å avslutte det hele 
med mørke kanter ned og på armene.

Litt IRRITERENDE at alle de lyse fargene
er i forskjellige nyanser.....WHAT TO DO Liksom!??
Striper?? Joooo eg digger striper, jaja får se etter hvert.

Det som er skikkelig FRUSTRERENDE er at
Silke Tweed har gått UT av Drops sitt sortement......
det samme har forresten Angora Tweed-
noe som IRRITERER bare ENDA mer!
*Vurderer en lang og intens ønskemail til Garnstudio*


Siden været snudde seg og det ble regn
har eg tenkt å bare sitte her i kroken
å KOooOSE meg med strikk og serie ;)
Sitter med GOD samvittighet for eg har 
både slengt filla rundt+danset med støvsugeren ;)

Hekleriet fra i går har også vokst: 1 meter langt ;)






Men du?
Nå MÅ du nyte den fine dagen
og kose deg litt extra ;)
Eg har kjøpt meg en Mandelstang ;)
Snart HELG-igjen!







Go`klem fra en avslappet Vibbedille ;)

2 kommentarer:

Niko sa...

Spennende og følge genseren. Ha en flott dag du også.

Niko sa...

Blir spennende og følge genseren til du har den på.