lørdag 11. mai 2013

Skikkelig LUXUS kost ;)

Stakkar Habibi.....han trodde nemlig at eg sto å bakte KAKE
i morges hehe Meeen så måtte eg skoffa han......
det var nok MAT til Pippene ute ;)

Tok for meg å rydda litt i tørrmat skapet, der fant eg;
Mandler, havregryn, puffet ris, parranøtter og kokos-
skar opp 4 epler og 2 litt brune bananer og blandet av i hop ;)
Eg har nemligen lest at Stær 
og Trost er veldig glad i frukt ;)

Har OGSÅ lest at det er viktig 
å mate småfuglene HELE året, 
og på denne tiden begynner de å legge egg. 
Rett rundt hushjørnene
her er det flere reir og mammen/pappen 
trenger kortreist mat til ungene sine-
her på terrassen står de i KØ!!!hehe 


Siden været IKKJE tilsier 
utebeplantning ennå bare fylte eg
alt oppi den stooore urna som 
har vært fòringsplass hele vinteren, 
men eg har tatt ned de hjemmelagede 
fettkakene siden de smelter. 

Gikk ikkje mange minuttene før det var mange
nysgjerrige kjøttmeis på plass ;)
Skikkelig koselig med MASSE fuglekvittring ;)

Om ikkje så mye annet minner om VÅR
så gjør iallefall akkurat dette det ;)
ME LIKE! 


Jadda, skrøyda på meg i går at eg 
skulle strikke armer til kwells!??
HAHA, da hadde eg ikkje i beregningen 
at eg skulle strikke FEIL!
Ergo ble det en del ca i REVERS! 
Tja....Hmmmmm

Men NÅ, trooor eg det blir armer til kvelds! HA!


I tastende stund se er Idol i reprise, 
EG VET at det ER Siri som vinner, 
meeeen det KAN jo være at de ombestemte seg i natt!?? hehe
EG likte EIRIK best og sånn er det med den saken ;)
Tror nok me kommer til å se MYE til han fremover ;))






KOooOS deg og ha ein
DEILIGE lørdag!



Her er det hjemmelaga pizza i lufta!
Mmmmmm







Go`klem fra en GLAD Vibbedille ,)

1 kommentar:

Wenche sa...

Flink du er å mekke fuglemat:) Her og er det foring året rundt. Som takk for foret blir det plukket mye skadeinsekter av fuglene. Ha ei fortsatt god helg :)