torsdag 16. mai 2013

Klar og beredt.......nesten!

Nok en gang har mamm`en min innvadert oss med blomster ;)
Slike som dette, Georginer(??) har me i denne krukka
hvert år fordi Habibi liker de så godt ;)
Blir utrolig SVÆRE utover sommeren 
(Alt er relativt hehe)

Marihøna er fortsatt ikkje dusjet hehe
Pga ymse diagnoser i det siste er terrassen KUN 
vasket av VærGudene hehe 


En av mine favoritter;Små stemors blomster ;)
De kan eg liksom nesten glemme og de smiler likevel ;) 


Ved inngangen måtte me jo ha i Nasjonal Fargene ;)
Eneste eg vet her er Magerittene-de syns eg er søte ;)

Som om ikkje ALT er på stell så er iallefall
utsia pynta-komplett blir det når flagget er på plass ;) 


Nye klær til Jr ligger klart det samme er flaggene, 
da er det bare å krysse fingrene for formen ;)) 


Jr prøver så godt han kan å skremme 
basiluskene bort! Feber er no dritt! 



Nå tenkte eg å kwile en time eller 2
for så å kvikne til i dusjen, legge beina på bordet
og bare ha en herlige kwell ;)



Ikkje stress nå du heller, 
dagen i morgen kommer Okke som ;)








KOS deg MASSE, ha en herlige kwell
og en SUPER flott 17.mai ;)










Go`klem fra en litt utladet Vibbedille ;)

2 kommentarer:

hobbyvenn sa...

Så spennende med broderiet ditt. Det ser tøft ut med det orange broderiet. Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Håper junior blir frisk til i morgen og at dere alle får en fin dag, og pinsehelg. Klem

hobbyvenn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.