tirsdag 2. april 2013

Lek i Vår Sola ;)

Da har eg 4 ferdige Hånddukker i denne omgang, 
men skal ikkje se bort fra at det dukker opp flere-
når eg bare har fullstendig kontroll over Bryllupsgaven
til neste måned ;)

Kjempegøy å strikke var det iallefall ;)
Eg strikket med en tråd Safir og en tråd Silja
på pinne 4,5 mm


Jammen ikkje enkelt å ta bilder "in Action"!!!
 En hund

 En Frosk

En Elefant

En Løve, kan jo røpe at Habibi trodde 
dette var en KROKODILLE!
Enten er han feilinformert 
eller så er det elendig strikking.....





ENDELIG var glidelåsen monter og eg kunne ta bilder
av noe EG syns er flotteste Marius EVER!!!

Meningen var at eg skulle strikke den selv, 
men heldigvis satte min mor i gang og da var det
fort gjort kan du tro ;))

En veldig kjærkommen jakke og Jr
DIGGER den, stor og god!
Kan nok ha denne 2-3 år ja ;))

Strikket i Peer Gynt


 Hetta ble dyp og herlig å bruke ;)



Egentlig herlig å ha hverdagen tilbake
selv om eg og me har hatt en veldig koselig Påske, 
men er det snart SOMMER ferie ;))

Bare få unna gjort april nå sååå er det mange
fridager i mai og VIPS så er det JUNI!!!
SHALLABAIS så deilikt!!!


Nå har eg NOK EN GANG tatt frem Umaro
skal det prioriteres og ingen flere avspredelser ;)
sant så ingenting SUPER fristende dukker opp hihi







KOS deg masse, ha en FLOTT
kveld og ei strålandes uke ;)





Go`klem fra Vibbedille ;))

5 kommentarer:

hobbyvenn sa...

Kjempeflott Marius!!! Den kommer han nok til å ha glede av lenge. Samme utgave står på planen her også, men aner ikke når jeg kommer meg igang med den. Håper formen din er bedre nå. Klem

Mitt lille roterom sa...

Hahaha...må le av krokodilla di, nei jeg mener løva :D
JR var kjempefin i den mariusjakka! Flott stykke håndarbeid :)

Kos deg!
Klem!

Hildep sa...

Digger de hånd dukkene dine.
Og den jakka var skikkelig flott.
Tenker han er stolt eier.

Petronella sa...

Så festlige hånddukker - Frosken ble øyeblikkelig min yndling, men løve-krokodilla var jo også skikkelig kul. Mariusjakken til jr var også kjempefin. Ha en fin dag Vibbedille, kos deg og ta vare på deg selv :-)

fru trollhagen sa...

Flott Marius. Den ser god og varm ut. Hånddukkene er herlige. Ha en fin dag! :)