søndag 14. april 2013

GALSKAP satt i system......eller ikkje??

 Et virrvarr av garn, tråder og FARGER!
Ka e vel bedre enn det??
Bare fråtse i vei liksom og KOooOSE seg!
ME LIKE!

Eg har sagt det før, men farger ER
og blir SPRUDLENDE herlig!!!!

Det ER rene skjære GALSKAPEN som trer frem
og man setter seg inn i en boble
og bare hekler i vei og det går FORT!


Det var i går ettermiddag da eg så innlegget til
Tebasile  at det begynte å "koke"!!!!
Satt liksom her stille og rolig og strikket og helt sånn
PLUTSELIG hadde eg organisert en enorm kurv
med en HAUG med Safir garn og 
i kvellingen i går satte eg i gang!
Det er SÅÅÅÅ gøy å bare plukke en farge, samme hvilken, 
og bare hekle i vei! 2 tråder å feste i hver lapp-
bedre kan det stort sett ikkje bli!
Dette er en definisjon på GALSKAP!

Hvis du er like lett påvirkelig som meg vil du trenge Denne
linken eller du kan kjøpe hele boka Her 
(Eg har endelig fått fingeren ut å bestilt boka, så nå er eg den
heldige eieren av alle 4 bøkene til Arne & Carlos)


I dag har eg ikkje heklet, NOP, har vært skikkelig
disiplinert og strikket nesten ferdig sjerfet, dvs halve!
Eg satt på et par filmer og da gikk strikkinga av seg selv ;)

Målet for dagen er å strikke til kl 20 og etter det får
eg lov til å hekle til eg legger meg ;))
Jepp, eg KAN være streng hvis eg vil

ENDELIG fikk Jr av seg det lange håret!
Var rett før me kunne flette det hehe
Passer fint om sommer kan komme nå....snart! 


I dag har det vært stearinlys vær hele dagen!
Skikkelig kuling og regn, har seriøst kost meg glugg ihjel!



Ei innholdsrik helg er over, 
har vært fult hus og stormende jubel siden
ungene slutta skolen på fredag!
Men fy søren for noen snille gutter, 
de vet jaggu å kose seg ;)
Dette kan gjentas uten problem ;)



Nå blir det bare å klargjør for skolen i morgen
så blir det sofakrok kos utover kvelden ;)





KOS deg og nyt denne fine kvelden
og ha ei FLOTT uke!




(Blir kontroll på SUS i morgen, 
spennende!)





Go`klem fra en avslappet Vibbedille ;)) 

2 kommentarer:

Tebasile sa...

Så gøy at du er igang med teppet, knallmorro å hekle og jeg er litt stolt for at jeg heklet det uten pauser, bare strikket to par sokker samtidig.
I morgen kommer det garn i posten til dette teppe, slenger med en link http://www.ravelry.com/patterns/library/snowflakes-in-cedarwoods. Jeg gleder med sååå masse til å starte.
Ha en flott uke.

Goklem

Lunamon sa...

Teppet blir så utrolig herlig,gleder meg til å se det ferdig. Sitter å venter på bomullsgarn til et teppe på ca 300 lapper selv. Elsker lapper, vi må være gale ;) Du fikk jo ny gutt!