tirsdag 30. april 2013

Eple faller ikkje langt....osv

Skal ikkje klaga når eg har såååå GOD hjelp på kjøkkenet-
ja den ene gangen i halvåret når eg lager middag hehe

Eg pleier å lage middag av og til slik at ungene
skal få litt skikkelig norsk husmannskost hehe

Jr er veldig glad i å trø til på kjøkkenet så det å steke
ALLE pølsene han hadde skåret opp gikk som en drøm ;)
EG fikk vaske poteter og grønnsaker-
ja for DET var jo bare tilbehøret hehe

Stekte røkte kalkun kjøttpølse i brun saus
med brokkoli og blomkål smakte HIMMELSK godt!  


Ikkja bare digget han til middag, men gutten smelte til med
skikkelig dessert også han! Jordbær og blåbær dyppet
i sjokolade med en dryss av melis over ;)




Bare for å komme inn på noe annet, har fått av og til
spørsmål om HVA Jr heter hehe
Han heter ikkje JR, men her inne heter han det ;)

Hele navnet hans er Dib Hassan Ali ;)
Far til Habibi heter Dib og det er vanlig (tradisjon men ikkje tvang)
når en sønn får en sønn at sønnen får farens navn.

INGEN av brødrene til Habibi hadde tatt navnet Dib
så eg skåret en STOOOOOR stjerne hos sv.far da-
IKKJE BARE DET, men far til min sv.far heter HASSAN
og dermed slengte me på det OGSÅ
så eg fikk 2 stjerner hehe

Navnet ALI kommer av at Habibi heter Ali,
ALLE ungene får
automatisk farens navn som mellomnavn, Solstråla
har også Ali som mellomnavn noe hun syns er UBERkult!
Selv er eg Madam Ali Najem hjemme i Libanon hehe

Håper at dette ble noe oppklarende selv om det ble
mye sønner og mange Ali hehe



Nå begynner virkelig Umaro å ta seg til ;)
HVIS eg holder skjema blir eg ferdig med GOD margin ;))

Men nå i kveld blir det enten heklings
eller syge striper ;)

Gidder ikkje sitte med mønsterdiagram 
når eg skal se på TV!



Ja en litt annen oppsummering også, 
Var hos en halskirurg i dag ;)

Det ser ut for at stemmebåndene mine heler
seg selv og grunnen til den rare stemmen min
er nok pga hevelsen/kulen eg har, ja for DEN
har eg jo ENDA! Blir litt tullete snart gitt!

Nå skal eg tilbake 28/5 for enda en kontroll
så får eg bare håpe at disse båndene er 100%!
Det var DE eg var mest redd for ;)

Jr var hos legen i dag for han var skikkelig dårlig
og me mistenkte lungebetennelse, men HELDIGVIS
var det "bare" virus og en sannsynlig muskelstrekk ;))


Nå skal eg straks hente meg en ISKALD Burn, 
skjenke meg en glovarm kaffi og bare DIGGE i sofaen ;)








Men DU?
KOooOS deg MAX og ha en
HERLIGE kwell og en
FLOTT 1.mai i morgen!






Ps:Me skal ut å shoppe smågodt på Shellstasjonen i morgen hihi







Go`klem fra en GLAD Vibbedille ;))

3 kommentarer:

Wenche sa...

Flink gutt på kjøkkenet, så har han vel noen å slekte på også?

hobbyvenn sa...

Så flink junior er. Godt med litt kjøkkenhjelp av og til. teppet ditt kommer til å bli nydelig!
Så godt at stemmebåndene dine ser ut til å leges bra.
God bedring til junior, noe lignende har vi slitt med her også.

Mitt lille roterom sa...

Artig når ungene deltar på kjøkkenet. Og veldig kjekt å få lære litt ;) Det har de igjen for senere i livet!
Huff den halsen din da... Ikke morsomt. Håper det bedrer seg innen neste kontroll!
Kos deg masse med garn og pinner...
Spent på å se den ferdige umaroen :)
Go'klem!!