mandag 11. februar 2013

Happy Colour ;))

Farger til å bli GLAD av!
Det er gøy å "jobbe" med!

Skulle nesten tro eg tenkte på Påske, 
men eg valgte noen av fargene eg
hadde omtrent 1 kg av og satte i gang ;) 

Du snakke meg om spinnvill GALSKAP!



Eg satt å surfa på Ravelry og der kan man
jamme dumpe borti MYE gøy-
og Domino strikk er noe eg aldri blir lei av!
Skikkelig kjekt å strikke ;) 



For at samvittigheten ikkje skulle bli FOR svart
la eg det inn som en nytt prosjekt på SKI VM hehe
Så nå har eg 2 store prosjekt der, 
men så er eg ganske snart ferdig med bolen på jakken ;)
Regner ikkje med å blir ferdig med et helt
teppe altså, men eg bare MÅTTE starte ;))


Satser på å kunne vise deg helheten
i neste innlegg, hvordan eg tenker mønsteret liksom-
blir ganske så morsomt og kult tror eg.
Ser ganske så bra ut på papiret for ikkje
å snakke om oppi hodet mitt hehe


Eg bruker favorittgarnet mitt til tepper, 
nemligen Safir fra Sparkjøp ;)
Strikker på pinne 4 så dette går radig ;)


Nå skal eg bare hente meg litt mer kaffi
så er eg klar for kveldens innsats
på strikkepinnene ;))







KOS deg masse og ha en
herlig kveld!
Husk å NYT den også ;)





Go`klem fra Vibbedille ;)

5 kommentarer:

Elin sa...

Dominostrikk, ja. Det er morsomt. Lenge siden jeg har strikket det. Flotte farger du har funnet frem. Å strikke lapper er koselig strikk. Kos deg masse med strikkingen i kveld:-)

Kristine (StrikkePia) sa...

Du e herlig tenkte jeg da jeg leste begynnelsen av innlegget, og det mener jeg!!! Domminostrikk er veldig pent synes jeg, men jeg har selv ikke turt å prøve enda. Nøstebarn har en veldig grei gratis oppskrift på Diomminoteppe, som jeg tror jeg kan klare. Så lenge man forstår prinsippet kan den vel brukes til annet garn også vel? :-)

Gleder meg til å se jakken din ferdig. Liker veldig godt fargene på den!! Strikker du i enkel tråd? :-)

Måtte du og dine få en fantastisk uke videre, fylt av masse kos og glede!! ♥ ♥ Varme Klemmer

Shamu sa...

Dette blir kjempeflott!
Kos deg med produksjon og kaffekopp. Nå skal jeg støvsuge, for det er jo nesten like gøy... not... hehe..

Sylvia sa...

Wow, teppet ditt blir flotters, Vibeke. Nesten samme farger som det ene mitt , av 2. Jadda, måtte lage to på samme tid, jeg. Skà det være, så skà det være. Og som sjal, pulsvare, luer og annet, så kan man da ikke få for mange tepper!!!!
Ha en fin dag!

Mitt lille roterom sa...

Glade farger ja!
Spent å se teppet ditt ferdig etter VM :)og for ikke å nevne jakka.

Ha en herlig tirsdagskveld-klem!