fredag 22. februar 2013

Dagens middag og kos ;))

 Dagens middag er langt i fra noe fæncy!
Derimot får eg lykkelige barn den dagen pølser serveres-
og DET er jammen ikkje ofte gitt!
Eg har ALDRI likt pølser og syns det er ganske greit
med en middags fri dag, iallefall når Habibi har
lovet lammesteik m/masse tilbehør i morgen ;))

Pølsene blir jo litt "kule" da med
litt garnetyr ved siden av hehe

I dag strikkes det på Ullbukse til BabyJr
straks ferdig med første fot ;)

Strikker i Inca Alpakka og Regia 4 tråds sokkegarn......


.....og skal man tro Regia sin 10 års garanti
er det skikkelige greier ;)
Satser på at denne buksa bli GOD i barnehagen
fra høsten av ;)

Tenkte eg skulle strikke en tilhørende
Gustav (klikk på linken under bildet så kommer du til oppskifta)
til buksa+ et par gode Barnehage votter  


Ellers er planen bare å kose seg og nyte
denne fine fredagen-fikk riktig VÅR følelse i dag
da eg smelte opp dører og vinduer mens eg støvsuget ;)

Nå når det mørknes blir lysa tent og stakene over
har eg laget selv med litt sement, vann og plastkopper ;)
Trenger ikkje alltid være dyre design greier ser du ;))

Eg er FAN av Stephen West og han har forresten
lagt ut Et GRATIS mønster fra Book 4 i dag ;)
LØP å HENT!


Ellers syns eg du bør ta turen innom
Pludrehanne for hun har nemlig en
FLOTT Give-Away ;)
Kjekt å prøve vinnerlykken ;))





Da må DU også ha en fine fredag
og ei suverent herlig helg ;))







Go`klem fra en GLAD Vibbedille ;))

1 kommentar:

StrikkePia sa...

Hvordan blir slitestyrken på den buksen med alpakka i? Jeg har så lyst å lage slike bukser til tantegutten og en annen liten gutt jeg kjenner. Begge går i barnehage. Har mye alpakka som fint kan strikkes sammen med f.eks. fabel, som e d sokkegarnet eg har masse av. Og son eg lettest får tak i. :-)

Du har så mange gode ideer til fine småbarnsplagg. Gustav har eg printet ut for lenge siden, så den e i samlingen. Men lurer på noe med den og eg ser du. Er ikke den helt lik non stop trøya, eller e d eg som skjegler? Eg har begge to, men klarer ikke se forskjell og dermed e d vanskelig å bestemme seg for hvilken modell eg skal strikke og. :-) ♡ ♡

God helg til deg og dine!!! ♡ ♡ Go Klem