onsdag 2. januar 2013

Ren stue og RENE farger ;))


Hekkan det er HERLIG å få stua tilbake!
Det blir så luftig at eg føle mye mangle hehe

Lukte godt gjør det også, rene gardiner
og alle duker og tepper Mmmmmm
NYTELSE!



Inni mellom ryddinga i dag ble en iallefall ferdig med
Shetland sjalet til mamm`en ;)
Litt ivrig med å ta bilde her, men sniker nok inn et bilde
når det er på nålene også ;)

Har strikket det i Viking sitt Nordlys på pinne 4
og herligheten veier 85 gr

Mål kan eg komme tilbake med når det er på blokking



Eg er ikkje fanten verre med enn at 
eg nøster opp et nytt nøste, 
også dette er Nordlys-FANTASTISKE farger, ikkje sant?
Garnet var forresten en nytelse å strikke med ;)

Mulig dette også havner hos mamm`en hihi



Er i grunnen ganske så trøtt i dag, 
"jobbet" hele dagen med å skufle ut Jula+
eg var TIDLIG oppe, før 9 liksom hehe

Blir herlig å starte med hverdagen igjen, 
skole i morgen+ eg skal passe BabyJr et par timer, 
DET gleder eg meg til ;))






DU må KOS deg masse og ha
en STRÅLENDE fin kwell ;))






Go`klem fra en optimistisk Vibbedille ;))

2 kommentarer:

Hobbymegher sa...

Jo, det garnet så helt nyyydelig ut!

Så flott sjalet ble!
Her skal jula ut i morgen. Som du sier; det mangler nesten noe i hus etterpå..men det ER deilig! :-D

Mitt lille roterom sa...

Nordlys fra Viking er et suverent garn! Jeg liker også det, og har flere nøster liggende på lur ;)

Herlig med nyvasket stuen, rent og flott...men jeg er av den "gode gamle sorten" som venter med å rydde vekk julen sånn midt i januar. Det har jeg gjort i alle år. Da blir ikke januar mnd så lang og så mørk liksom. Kos deg i din koselige stue!

Go`klem til deg fra meg!