fredag 21. desember 2012

Jula kommer anyway ;)

Eg er jammen GLAD me ikkje skal dekke bord
her inne *LER* Ikkje tror eg nissen heller skal
innom her-ja hvis han ikkje vil vaske klær da hehe 

Et resultat av en del sykdom den siste måneden......
Men VETTU HVA? Det blir Jul likevel ;))))


Et ELENDIG bilde, skjønner ikkja HVA som skjer, 
men Iphonen tar bare "hvite" bilder om det er mørkt
og eg setter på blitzen......

Men uansett, du kan ANE rotet som ligger RETT utenfor
inngangen vår??
JADDA, det er naboen som bygger over inngangen
og arb.folka parkerte like godt ALT material rotet
her hos oss, ikkje bare DET, men de har tatt ferie
og naboen er reist bort.....FESTLIG!?? Hmrf
Man hadde da tenkt å PYNTE litt her ute da! 


Heldigvis har eg ei snill mamma som kom med "oppsats"
og lys, så litt pynt ble det da, heeelt oppi døra hehe 


Gangen har fått litt pynt, så gjenstår det å se
om støvsugeren tar seg en svingom, hvis ikkje får eg legge
ut litt gulrøtter slik at "kaninene" ikkje sulter hihi


Julestrømpene er klar til fylling ;)

Da er man i havn vel? Ikkje det?
Vel har eg fortsatt siste gave på pinne og planla
akkurat nå et sjal til, men det blir lagt i ei lita eske
men pinnen på og beskjed om å returnere i romjula hehe


Ellers har Habibi og eg RANA både Rema, Kiwi
og Nille i dag så eg tror det meste er i hus!
TAKK OG PRIS for at eg er gift med en KOKK!

GLEDER meg som en UNGE til kalkuna
på Julafta-gleder meg hele året til den!


Nå har eg vært i dusjen å tatt Julevasken, 
dvs at vinterpelsen er raka!
Faen ikkje løye det blei så jæ.... kaldt!
*På me ULL*





Nå HÅPER eg du også har anledning
til å slenge beina på bordet
og ta deg ein....?......KAFFI!
KOS DEG!






Go`Juleklem fra ei GLAD Vibbedille ;))

3 kommentarer:

Wenche sa...

Godt å se at det bare ikke er her alt ikke er helt på stell ;)

Unknown sa...

Hehe... God jul! :)

Lisbeth sa...

Heldigvis er det ikke tingene i og rundt huset, som avgjør om jula blir god! Bare vi er sammen med de vi har kjære, så spiller alt det andre liten rolle <3
God jul til deg:o)

Klem fra ei annen med beina på bordet ;)