fredag 23. november 2012

Lysende Hjerter

Selvsagt er det "Hånd Laget" ;)) 


Da har eg laget min egen lykt ;)
Siden glasset har samme dia som det største av de forrige
brukte eg 52 m som et utgangspunk og økte til 60 m
etter hullraden, siden gikk det til bunns med K2P2+
eg brukte samme bunn som de i forrige innlegg 
(Der finner du altså en link)

Hjertet heklet eg på nål nr 2
og oppskriften på det fant eg i Denne Bloggen 

Garnet er som før vanlig; Silja ;)

Syns jammen lykta ble ganske så søt eg ;)
Dette er et stort Sylteagurk glass og nå
skal eg strikke en lik en til et lite glass, 
her gis de bort i par ;)



Derfor må eg bare sulle videre her i kroken, 
hakke tid å surfe og dille hehe
Blir nok noen episoder med Dr.Quinn vil eg tro






KOS deg masse og ha en herlig
fredags kwell og ei flott helg ;))








Go`klem fra en Optimistisk Vibbedille ;))

Ingen kommentarer: