torsdag 13. september 2012

Piece Out ;)

En heeelt vanlig lue???
Hmmm 



NOP! Fant ei KUL lue i Stephen West 
nemligen Piece Out!



Jr syns IALLEFALL at den var UBERKUL
og JA; eg må si meg enig! 



Eg er sååå fantastisk GLAD for at eg har ein
gutt som ELSKER alle typer luer.
Det er jo så utrolig gøy å strikke luer, 
for man trenger jo BARE èn av hver hehe 

Nedbrettet ;)


TYPISK at det ENE nøste eg hadde med Mitu gikk tomt!
Men eg bare tok noen meter med oransj Falk 
da eg skulle starte på fellingene.

GENUIN fin måte å gjøre fellinger på!


(Det gule og oransje er i Falk+at eg strikket
hele lua på pinne 3,5 mm)


Tror jammen meg dette kan bli en sånn bursdags lue
utover skoleåret-den var KJEKK å strikke!

Stephen West sine design kan eg virkelig gå god for, 
MYE av det er utrolig flott + at det som regel har
sin egen fine vri på ting ;)

Eg er litt å på leten nå etter et nytt slik prosjekt!
Lite enkelt og kjapt!
Har i grunnen funnet enda en KUL lue
av Stephen West, mulig denne kommer på pinnen snart!

Skal BARE strikke et stykke på 
SinnaSau Jakken mens eg TENKER ;))




Vettu du hva?
Det er torsdag og det er meldt UANTE
mengder med regn så her blir det INNEkoseMOSE!

Har surret meg godt inn i "Dorthe" genseren, 
digert knall gult sjal og lange ullsokker+ullongs!
Hehe, her skal man ikkje fryse ;)






KOS deg og ha en
STRÅLENDE herlig dag!
I morgen er det fredag!






Go`klem fra en happy Vibbedille ;))

5 kommentarer:

Yvonne sa...

Knall tøff lue!!! Luer får man aldri nok av =) Ha en super kveld!! Klem

Irene sa...

Luen var veldig fin.De andre luene også.Du er en racer med pinnene.

Marit sa...

Det ble en fin og tøff lue. Flott modell.
Ha en fin fredag.

Hilde sa...

Knallflott lue, artig medsånne små vrier. Skjønner godt at han liker den.

madebyjulia sa...

Knallstilie hua:):)