torsdag 30. august 2012

Pluviose ;))

Litt sånn inni mellom alt det andre har eg strikket
et par med  Pluviose 



De var kjappe enkle og ble
utrolig fine ;)

Eg blir liksom like betatt hver gang
eg ser litt rillestrikk-det er noe med det ;) 



Eg strikket de i Cascade ECO+ på pinne 5, 
jammen ikkje rart de var kjappe ;)
Garnet er forresten utrolig herlig og mykt ;)


Nå har eg kastet meg over et annet litt sånn
innimellom strikk prosjekt og her er det
striper som er i fokus-jammen mye eg er svak for.....


Har nok en gang evakuert inn på Solstråla
sitt rom grunnet malingsarbeid og det
ser ut for at eg må BO her til over helgen......
Jaja går fint det, er såååå koselig her på pikerommet ;))






Nå må du kose deg og virkelig
NYTE denne flotte dagen!
Er jo snart HELG-igjen!






Go`klem fra en Vibbedille i kosemodus ;)

6 kommentarer:

Skjevikhuset sa...

Åh, de var fiiiine! Var dette som bar temmelig hemmelig!?

Jane sa...

Der er kun én ting at sige om dem....SUPERLEKRE!!

Charlotte sa...

Så fine disse var! Så enkle og flotte på en gang :) Sånt liker vi!!!

Husfruen sa...

De var superfine, spørs om det blir strikket noen sånn julegaver i år

Anne-Grethe sa...

Så fine - og ypperlige som julegave !

hedvig sa...

Disse var jo kjempeherlige, Vibbe!!! *hyper* Tusen takk for supert tips! Ha ei strålende helg! Klem fra Midt-Norge