fredag 31. august 2012

Bæ-æ-æ and TGIF ;))

Høsten Pysj er innkjøpt og den er
bare helt KONG!!!

For hva blir vel bedre enn sauer med
luer og sjerf??
For en strikker liksom ;)) 


Pga intens maling i dag er eg nok en gang evakuert
inn på Pikerommet, men her koser me oss vettu ;)

Ja både de med og uten pels hehe 


Kveldens strikketøy er de lange kosesokkene
som eg strikker i Navia, dette er nr 2 på vei til hælen ;)) 


Jammen godt at Solstråla har et stort rom, 
det blir plass til alle som vil kose her inne ;)

Nå blir det "Norske Talenter" og så kommer
Sjefen av rommet hjem fra jobb ;)
Regner med at det blir en film eller noe da ja ;)

Anyway, kvelden skal nytes, 
selv om hodet er litt malings tung!!!
(Skulle ønske det var en kur mot slikt!!!)





KOS deg du også og ha
en eventyrlig herlig kveld ;))





Go`klem fra Vibbedille i ny pysj ;))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Vil bare si at jeg digger bloggen din! Så utrolig inspirerende, og jeg blir SÅ inspirert til å finne frem dei evig uferdige arbeidene mine etter å ha lest ^^,

Og TUUSEN TAKK for de herlige hilsnene dine i slutten av hvert innlegg, de har reddet mang en dag! :)
Go`klem fra Trice ;)

hobbyvenn sa...

Hei og takk for kommentar på bloggen min. Joda, formen er bra. Litt smårusk her og der, men slett ikke noe å klage over. Strikker og putler rundt som vanlig. Lykke til med sinnasaujakken. Vurderer sterkt å strikke en jeg også... Gleder meg til å se "underveis-bilder" av din.. Klem