mandag 30. juli 2012

Det går unna i svingene ;))

Syns ikkje det er noe å si på helgens innsats
On The Beach ;))
Er kommet et godt stykke under armen og har også
prøvd den på-Hmmmm XL ble nok noe stor ja, 
men satser på at når lengden lager litt tyngde vil den
sikkert ligge fint inntil kroppen *Åpptimist*

Ble iallefall MEGET fornøyd med V-halsen, 
ikkje for dyyyyp og ikkje for vid, 
men eg bør absolutt ha en stram 
spagetti trøye under-det blir så fint atte ;)

Selv om Luksus Garnet virker litt platt, 
ble det utrolig herlig og fint med dobbel tråd 

Blir den FOR stor kan eg evn prøve å selge denne
for eg strikker meg glatt èn til ;)) 


Mens eg venta på å kunne begynne med OL-Strikken
la eg opp til et lite prosjekt i samme ECO+
som eg strikket Common Ground i, 
avslører når de(t) er ferdig for 
det finnes faktisk en oppskrift hehe 


Tror faktisk eg bare kan fortsette å strikke ja ;)
Ser jo søren meg ut som om himmel skal ramle ned jo!
Nå kommer nok tordenet som de meldte i går!
Er jo EGENTLIG koselig strikkevær det ;)) 


Siden eg klarte å få til en bra bilde av Habibi`en min
her om dagen tenkte eg det var på tide
å "flæshe" han skikkelig hehe
Han holder seg jo godt da hehe
Ok då, han er jo bare 43 ;)))

Ikkje bare DET, men han er MIN <3 




Det er mandag og bedrøvelig nok så NÆRMER det
seg SKOLESTART!
Hvor ble liksom FERIEN av??????
Rart når man ikkje reiser bort liksom.......
er fortsatt veldig irritert over at det ikkje ble noe reis
hjem til Libanon, men står for min avgjørelse ;))
Nå er MÅLET å reise så fort me får sjanse!
Mulig Habibi tar seg en tur snart, bare for å ta det
første spadetaket på drømmehuset vårt ;)))


Nå skal eg bare sitte her å nyte resten av dagen, 
har dullet og vasket litt rundt omkring-
derfor sitter eg med GOD samvittighet ;))






KOS deg og ha en
STRÅLENDE ettermiddag og kwell ;))






Go`klem fra en giret Vibbedille ;))

1 kommentar:

Nina sa...

TUUUSEN takk for koselig kommentar i bloggen min!! Ja, vsr vi ikke fine på bilde i nye gensre!

Den common ground er jo kjempeflott!! Jeg skal lage en sånn jeg også, men først en jakke til mannen her :-)

Stor klem fra Nina!!