onsdag 6. juni 2012

21 to life?? ;))

YES! Me skrive 2012 og me har vært gifte i 21 år <3 
Jammen ikkje mangen som hadde trodde det.....
da eg reiste som aupair til Sveits i 1990 hehe
Der møtte eg jo Habibi og etter et halv år var me gift!
JUHUUUUUU 


VAR DET PÅ LIVSTID sa du?? Hmmmm
Kem bryr seg? E jo like forelsket ennå!

Ler av meg sjøl her hehe
Ser jo ut som ei komla HAHA

Meeen, kan jo ikkje alltid vera like fotogene, 
og eg har heller aldri tatt meg sjøl så høytidelig! 


Dette er "Vente på kaffi positur"

Jepp, når ME e på tur, ja da er det EG som e sjef
over kurver og bag`er *ler*

EIN plass må jo eg og få bestemma! 
Ikkje det? 


Ser ut som om guttane mine var fornøyde
med maten iallefall, jadda, 
Habibi tok seg av selva flippinga! ;) 


Men eg har vært flink og pakket med ganske
så mye dill og dall, trenge jo ikkje bare ta ketchupen
i lommen liksom! HALLO! Er man på tur så ER man ;)

Pinnebrød deigen og jordbærene ventet me med
til kaffien ;) Smakte godt med en kanelsnurr på pinne ;))

(Rull en "pølse", dupp den i en pose med
sukke/kanel og snurr den på pinnen før grillings-
HIMMELSK) 


Dette deilige klisset er blitt et fast innslag! 


Har hatt en HERLIG ettermiddag/kveld!
Det var avsluttningen for Jr sin klasse, 
litt vemodig for læreren til Jr begynner med ny klasse
neste år og klassen får ny lærer-SPENNENDE!

2 UKER TIL FEEEERIE!!!!


Strikking?
Nop, fikk ikkje tid for det i dag, 
men halv 9 SANK eg ned i sofaen med både
Redbull og kaffi, DA ble 2 stolper ferdig, 
nå er det bare halslinningen igjen ;)

DVS at eg BLIR klar for EM på fredag ;))


Nå skal eg bare myse litt til på boksen
før eg skal krype godt under dyna ;)
Man blir ganske TRØTT av sjølufta gitt ;))





KOS deg og ha en 
STRÅLANDES torsdag ;))






Go`klem fra en lykkelig Vibbedille ;))

6 kommentarer:

Wenche sa...

Gratulerer med 21 år:)

Fin dag dere har hatt. Alltid litt spesielt når ungene får nye lærere.

Jane sa...

For et flott par :-)

Gratulerer med bryllupsdagen :-)

Sylvia sa...

Heisann, litt av et superpar!!! Tenk, 21 år, og like forelska!! Godt du dro til Sveits en tur, da! ;)
Så gøy å være med dere på tur, da. masse godt å spise på. Jeg er ikke flink til sånnt (tar bare et eple i lomma, ligsom) men jeg har en mann som er så flink, ganske lik din, egentlig. Så det er igrunnen han som er sjefen på tur(om vi er på tur, he he)
Ha en deilig dag!

Marlyn sa...

Så herlig!:)

Bitt@mi sa...

Så herlig å se dere, og gratulerer med jubileet!
Fine gutter du har, men jammen har de også fine jenter! :)
Kos deg under EM, selv skal jeg ikke være med.
her er det pakking og flytting!

Klem:)

Hilde Kristine sa...

Husker godt at vi ikke hadde troen på dere to når vi var i Sveits. Men dette har dere klart med glans. Synes ikke dere ser noe eldre ut enn når vi var der nede jeg :)))
Kjempebra jobba. Og gratulere så mye!!!!