søndag 1. april 2012

Multi Taste dag ;))

Ble en del maling i dag, må liksom ha lysta til det
for at det skal blir bra-og i dag var eg GIRET!

Tar jaggu meg tid!
Maler 3 lag for å dekke skikkelig, men det blir bra og da!
Nå har eg bare kontur og detaljer igjen på
disse raringene-så blir det ei diger gulrot bak på låret
neste gang+en stor "Power Puff" jente.

Skal også ha bakdelen på ei ku hehe +
noe smått hist og pist.

Har ca 20 dager igjen på å gjøre den ferdig
så det gjelder å maler jevnt og trutt ;))

Er kjempegøy da, litt variasjon fra pinner og garn ;) 


Har virkelig Hobbylert i dag hehe
Fikk ferdig noen lapper til BabyJr sitt koseteppe også, 
nå er det bare noen blå igjen + noen flere natur.

Blir et annet mønster enn dette da, 
men blir et passe stort teppe av 63 lapper om ikkje mer ;)
ER i grunnen veldig fornøyd med både farge og garn valg.
Går fort når eg første setter i gang, 
Nepal og nål nr 5 ;)
ME LIKE! 


Kurvene har stått i kø rundt meg i dag, 
kjenner eg blir litt stressa når det baller på seg hehe
Men det hjalp med 2 timer på øyet så da var eg klar for dust!
Heklet bare en lapp på "Pas De Blanc" i dag 
og nå skal eg bare sitte her i sofakroken å........ 


.........KOooOSE meg med Fana-Bugga`en ;))
(Har vært en del kvalm i dag så det ble litt sulling hehe)

Nå har eg bare ca 13 cm igjen på bolen, så er det ermene som
skal til pers før ALT samles på 1 pinne!
GLEDER MEG!
Åååååå det skal bli en SANN nytelse å ha på seg denne!
Tror aldri eg har kjent noe såååå mykt!

Noen annet som virre rundt i topplokket er en
variant av Marius......har bare en som eg strikket i 1993
og den er såååå DIGER at den kan ikkje brukes.

"SER" for meg en fargevariant som eg har lyst på, 
kommer evn tilbake til dette-BØR 
overhodet ikkje starte på mer nå!

Nå skal eg bare kose meg med de prosjektene som
er på gang og satse på at ting begynner å bli ferdig ;))


NYTER tanken på at det er søndag, 
den er spesielt herlige når det ferie i morgen! 
Mmmmm





KOS deg og NYT denne
FINE kvelden ;))




Ps:Det snødde faktisk her i kveld!
Har vært skikkelig KALDT!!!
Helt sykt!





Go`klem fra Vibbedille i sofakroken ;))

4 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Djeeeezzzz så mange herlige lapper du har rundt omkring deg:)
Jeg begynte på lappene i NZ Lammeull, men ble ikke fornøyd med resultatet, så jeg er ennå litt i tenkeboksen. Så mye at jeg startet på et par sokker i stedet...bombe:))

Ønsker deg og dine ei fortsatt flott påske, og kos deg masse!
Herlig å ha fått mannen hjem, tenker jeg.
Masse klemmer!

Hildep sa...

Så spennende farger det var på den genseren. Den gleder jeg meg til å se ferdig

Gro A sa...

Så mye fint du holder på med. Fargene på genseren er jo bare helt fantastiske. Ha en fortsatt fin påske. Kos deg med alle strikkeriene og hekleriene. Det skal jeg. Når jeg ser du holder på med teppe så er det nesten så jeg har lyst til å ta frem et av teppene mine og gjøre det ferdig. Men bare nesten, for egentlig då har jeg lyst til å begynne på et nytt:)

hobbyvenn sa...

Så mye fint du holder på med. Fana-en din blir utrolig flott! Gleder meg til å se den ferdig.
Fortsatt God Påskeferie til deg og dine.