torsdag 5. april 2012

Gulrot & Hottentott!

Ka vil du eg ska sei????
Eieren av RusseBuksa digger Gulrøtter!! hehe
På skiltet skal det males med hvite bokstaver;
"Ginger Er LØS!!"
Jepp Jenta har rødt hår skal vites, derfor blandes
det med Ginger Gulrøtter....eller var det....?
Hmmm går litt i ball her, men KULT blir det Okke Som hehe
Ungendommer nå om dagen har en MEGET
rar humor......men ikkj spør meg HAHA

KJEMPE gøy å få leke seg litt iallefall, 
ja og eg har frie tøyer-bare med litt tema i bakhodet ;)

Gleder meg til Kickoff eg også, 
blir jo spennende å høre tilbakemeldingene ;)) 


"Power Puff" ble iallefall SØT-
enn sååå lenge MoHaaaaa

Det skal nemligen males en tenkeboble over henne, 
kan jo bli litt morsomt hehe
Bare vent! 


Verre er det nesten med denne "Power Puffen" hehe
Skikkelig FERIE MODUS!
"HottenTott" og egendesignet kosedress *fniser*
(Linken til hvor eg laget den er på en annen Pc, 
men eg trooor Solstråla husker det-kan komme
tilbake med den om det er interresse?)
Ja du har sikkert sett den før-over HELE rompa
står det:"LIVSNYYYTER"
Får litt kommentarer på den ja hehe

Her har me KOooOSET oss inn på en regnfull dag, 
eg har strikket, malt, strikke, malt, sovet 1 time 
og er det KWELLEN gitt-forsetter med litt koselikos eg ;)

Har BARE 1 stripe igjen på Fana-Bugga`en før eg kan
legge opp til arm nr 1, men HEKKAN de få stripene eg
hadde igjen da eg sto opp i dag har tatt tid!!!

Heilt seriøst!
En omg er 304 m, ok?
5 omg som blir en stripe er 1520 masker, ok?
eg trengte 5 striper eg!!!!
JEPP; det ble BARE 7600 masker!
Tar i grunnen litt tid det, ja iallefall om
du skal NYTE hver og en av de hehe
Men ok, me har jo FERIE!!!!

Sitter å lurer LITT på om eg drøye den armen til i morgen
og heller hekle litt eg, er jo alt dette ASK garnet som
SKAL bli et digert herlig koseteppe!
Hmmmm tiden vil vise, skal kikke litt på TV også!




Men du?
KOSA deg og NYYYT
denne flotte Skjærtorsdags kveld!






Go`klem fra en LYKKELIG Vibbedille!



Habibi duller og steller sånn idag, 
tro om eg skal bestille en forklè til han?? hehe
Herlige mannen min! <3 


1 kommentar:

Sylvia sa...

God morgen sunshine! Makan til et blidt fjes, da! Du er jaggu i farta hver dag, du!
Blir flott den russedressen du maler på, altså!
Jeg har også tenkt litt på å ta frem heklenåla i dag. Litt variasjon til strikkingen........
Fortsatt god påske.