fredag 2. mars 2012

ET HELT anderledes prosjekt! ;))

Får skylde på det nydelige været og SOLA
at det ble med hjem litt FARGER fra butikken ;))

DET ER JAMMEN MEG VÅR!!!

Eg hører masse fuglekvitter, ungen som spiller FOTBALL
og ikkje minst "ulingen" fra vårkåte hannkatter.....
Ja, U know.......hehe 


De hadde NYDELIGE roser på Rema i dag, 
i ALLE tenkelige farger-rimelige var de også!

Eg kjente at eg trengte de oransje!!
De var jo helt kanon i fargen, ja og da bare MÅTTE
eg innom Nille å ha lys og servietter.......
Du vet, det ene drar det andre med seg...... 


I manko på oransje servietter ble det med hjem 
gule og lilla, ble jo ganske så fine vårfarger det!

Det er nesten-MEN bare NESTEN-at eg fikk lyst
til å dra frem kyllingene....men det må nok ennå
vente noen uker tror eg ;)) 


DETTE blir et skikkelig KULT prosjekt skal vites!
Solstråla si venninne er Russ i år, 
eg er så heldig å få dekorere Russe Buksa! JuHuuuuuu
Temaet blir KU & GULRØTTER!!! Hahahaha

Jepp, eg LOVER bilder av fremdrift og resultat!
Har faktisk malt en del slike bukser opp gjennom!
ELSKER å frihåndstegne!!
Er jo trossalt utdannet Grafisk Designer
så dette bør eg fixe selv om det er noen år siden sist hehe

Blir spennende!! 


Første Viggo arm er ferdig og det er
GOD gang på nr 2-Går unna nå ser du!


Kan ikkje beskrive hvor flott vær det er i dag!
Fluene har t.o.m begynt å surre, 
ikkje for at AKKURAT det er så idyllisk da hehe
Men har eg virkelig troen på
at det IKKJE kommer mer snø......før til JUL!


Satt her å tenkte i dag-det hender eg gjør det ser du, 
eg skiver ned når det er røde dager og migrene 
i boka mi......det er faktisk JYSLA lenge siden eg
har hatt migrene!!!! Jepp, siste gang var i OKTOBER!!!
Da eg kjente migrene komme i november var det FØRSTE
gang eg tok en Redbull.....og PUFF så forsvant den!!!
Siden det har eg hatt Redbull HVER dag......
og INGEN migrene!!
Ikkje sant det er nødt til å være en sammenheng????
Burde jo fått det på resept! hehe

Men, det er SIKKERT andre ting RB ikkje er bra for....
men fokuserer eg på det POSITIVE!


Resten av ettermiddagen skal nytes
og det skal strikkes ;))
Jr har bestilt tomatsuppe da-
så det skal eg lage, men ellers NADA!
Stua og gangene er vasket og støvsuget
resten klarer fint å vente til uka!




HÅPER virkelig DU også kjenner
VÅREN i dag??
KOS deg og NYT denne
HERLIGE fredagen og ha en
EVENTYRLIG helg ;))




Go`klem fra en kjempeglad Vibbedille ;))


7 kommentarer:

MayM sa...

For noen nydelige blomster og passende lys. Vårfølelsen kom virkelig til meg nå i det fabelaktige været vi har i dag.

Berit's sa...

Nydelige Roser, må kanskje ta meg en tur å kjøpe noe vår eg og :-)

Birkus sa...

Det kan meldes om nydelig vær på vei fra Bergen til Flåm også? Her har det variert fra flott vintervær til nydelig vårvær. En god helg til deg!

Mitt lille roterom sa...

Roser er bare vakkert - og disse oransje var jo nydelige!
Koselig å feire vårens ankomst.
Gleder meg til påsken!

Hm...ja, kanskje RB har hjulpet deg?
Hvem vet...

Nyt kvelden og helgen!
Klem!

Håndarbeidsfrua sa...

God helg til deg og dine Vibeke!
Skjønn rosebukett i lekre farger. Kan ikke bli annet enn glad når en ser den. Enig med deg at tulipaner bringer frem vårfølelsen, men frustrerende når de visner etter et par dager.
Spennende å føle russedressen. Den blir sikkert noe utenom det vanlige.
Nydelig strikketøy du har på pinnene nå.
Liv

Mona sa...

Jepp, våren er her (idag iallfall..) Spennende med russebuksa, artig tema :) Og den Viggoen - jeg følger med, og lurer på om kanskje den må på pinnene her også.

Maria Isabel sa...

De fargene du fikk med deg hjem var kjempefine!! Kjenner jeg får lyst på litt fargerike blomster i hus jeg og :)

Åååå dekorere russebukser!!! Det vil jeg og!! Jeg var den eneste på skolen min som hadde russeskjørt!!! Altså så ut som russebukse oppe, bare med skjørt istedetfor bukse... folk jeg ikke engang var venner med da, men som jeg har blitt kjent med siden husker at jeg var hu med skjørtet.. og det var det min kjære mamma som sydde, hihi.. bare lånte venninna sine russebukser som mal :)

Godt i gang med Viggoen ser jeg!! Kommer til å bli kjempebra :)

Redbull for migrene, den var ny!! :) Kanskje jeg som sykepleier kan si at jeg vet om en som bruker redbull som kur.. haha..

God helg til deg og dine :)